Wpis z mikrobloga

Mircy,
Polećcie coś taniego i prostego dla #projectmanager do #zarzadzanieprojektami . Chodzi o proste narzędzie w rodzaju basecamp, do zakładania zadań, updateu statusów projektów, itd. Chodzi mi o coś naprawdę niezobowiązującego, chciałbym wyeliminować sytuacje, gdzie na każdym zebraniu ludzie wertują notesy, albo przeszukuja Outlooka na 73278326 fraz, bo im się wydaje, że były inne ustalenia, albo nie pamiętają o co cho.
  • 16
@tmux: Nie używałem Trello, ale z tego co kojarzę, to to jest bardziej system oparty na statusach "zrobione/niezrobione", a mi zależy bardziej na zachowaniu ciąglości komunikacji w projekcie. Jesli mamy spotkanie na 7 osób i na nim zapda z 7 wniosków w sprawie+rodzą się ze 3-4 zadania, to chciałbym mieć to w jednym miejscu, najlepiej z możliwością podpinania pod takie notatki plików. Trello to ogarnie?
@Cisiur: Faktycznie, dzięki za tipa. W dalszym ciagu chyba jednak to nie to, czego szukam. Jak prowadzimy projekt, który składa się z kilkunastu tasków, to wolę mieć dane (korespondencja, pliki, ustalenia, listy zadań) podpięte pod projekt, a nie zadania z listy, czy listę. Chyba że znowu czegoś nie wyklikałem i to jest, tylko nie widzę?
@kospitos261 Genialne jest układanie treści w formie wątków, jak post na forum. Ale trochę słabe jest, że jak podpinasz tam pliki, to one są poźniej w repozytorium razem z plikami z innych źródeł. Możesz utworzyć foldery, ale i tak przy większej liczbie wątków i plików robi się to uciążliwe.

Kalendarz jest trochę za ubogi. Brakowało mi opcji wrzucania długofalowych procesów i ustalania zależności między nimi.
@Gorejacy_krzak_agrestu: Dlaczego nie Trello? Masz historię komunikacji, możesz wrzucać screeny i (jeżeli korzystasz z google suit) linkować bezpośrednio do maili. W Trello jedyne czego mi zawsze brakowało to zależności (jest dodatek ultimello, ale nie jest tak czytelny jakbym chciał), więc zaczeliśmy od niedawna korzystać z Teamgantta i jest jak najbardziej ok.