Wpis z mikrobloga

@PrinsFrans: w osi stopki zrób płaszczyznę konstrukcyjną obróconą względem jednej z płaszczyzn początkowych o pożądany kąt. Jak chcesz to mogę Ci krok po kroku opisać, jeżeli ta rada nie wystarczy. W skrócie - zrób niedzielony korbowód, po czym za pomocą płaszczyzny podziel go sobie na dzielony.
@boiledturtle: Ja robiłem coś takiego, że na jednej płaszczyźnie robiłem rysunek 2d jako połączenie prostokątów i kół, a przy użyciu narzędzia wycinania usuwałem niektóre fragmenty.
Do tego trzon narysowałem jako dwie krzywe. A potem ekstrudowałem ten rysunek 2d i wyszedł model 3d.

Stopkę po prostu "uciąłem"/podzieliłem płaszczyzną i przesunąłem.

Jeśli mógłbyś trochę więcej napisać, byłoby super. Zaczynam się tego dopiero uczyć i samemu. O ile korbowód "normalny" się udał, o tyle
@PrinsFrans: Raczej powinno się unikać robienia wszystkiego na jednym szkicu - potem są problemy z edycją. W tym wypadku na prosty korbowód może starczyć, ale warto przypatrzeć się innym opcjom niż szkicowi 2D i wyciągnięciu ( ͡° ͜ʖ ͡°) Jak już trochę się w tym siedzi, to trzeba brać pod uwagę modelowanie parametryczne czy właśnie ewentualne późniejsze zmiany.

Ważne jest ustalić, co w naszej części jest istotnego,