Wpis z mikrobloga

Mirku co zrobić z nieuczciwym dostawca internetu? Ciągle awarię, net wyciąga maxymalnie 25% z tego co oferują (problemy zaczęły się po okresie na próbę) a gdy przychodzi weekend mogę już podłączac router na kartę sim bo na 90 % awaria, telefony w weekendy milczą. Gdy chciałem złożyć wypowiedzenie z ich winy to zaproponowali kartę sim z limitem 4gb i powiedzieli że mam okres wypowiedzenia 3 miesiące i gówno ich to interesuje że chce zmienić dostawcę. Nie mam już siły, a 2 abonamentow nie chce płacić nawet przez 3 miesiące. Opinie w necie maja tragiczne, jakoś nie ogarnąłem tego wcześniej...

#wifi
#internet
#moico
#oszukujo
  • 7
net wyciąga maxymalnie 25%


@macieyy: Jak to sprawdzasz? Na czym, jak połączone?
Nie chce mi się wierzyć że operator FTTH/GPON robi taką urynę.
Ale w summie ich strona teraz nie działa ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Po kablu, WiFi i do tego speed test, torrent itd, pewnego pułapu się przekroczyć nie da. Na ich FB są podobne komentarze, ale są na bieżąco usuwane, także wszystko ładnie pięknie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@macieyy: Nie, po prostu nie opłaca się robić instalacji ftth, kanalizy, studnie, pozwolenia itp na klienta który będzie marudził że źle działa i zrezygnuje po 3mc. To nie jakieś wifi że zwijasz antenkę i nara. Nie rozumiem podejścia do biznesu w tej firmie, a już trochę się naczytałem i faktycznie jest tam nieźle.