•  

Anon 22 Warszawa

Zgłoszenie nr 449 z dnia 2019-01-13 14:52:14

Imię: Anon
    Miejscowość: Warszawa
    Kim jestem?
    Jestem rozsądnym, zabawnym (dla niektórych), ambitnym, odpowiedzialnym i leniwym osobnikiem.
    Jak to na wykopie jestem programistą :D, mam ambicję aby w przyszłości mieć jakieś wystąpienia na konferencjach i przeprowadzać szkolenia. Po prostu chce być dobry w tym co robię.
    Generalnie raczej trzymam się wąskiego grona w którym się rozumiemy i mamy podobne poczucie humoru, nigdy nie miałem potrzeby aby mieć wielu znajomych.
    W tej chwili życie idzie po mojej myśli no ale brakuje mi jeszcze tej jednej rzeczy :>.
    Jak to mike z breaking bad nie lubię półśrodków więc nie przepadam za tinderem.

Wygląd
    175 cm, 80 kg, czarne włosy, na tą chwilę normalna sylwetka, aczkolwiek czuję potrzebę powrotu na siłownię aby być w formie bo wtedy czuję się lepiej.

Zainteresowania
    Jako że mój zawód to hobby to programowanie, szczególnie ciągnie mnie do rywalizacji, dlatego też od dziecka polubiłem sport, gry jak i planszówki.
    Myślałem też aby w przyszłości spróbować trochę gry na pianinie.

Czego oczekuję?
    Chciałbym abyś byłą miłą, inteligentną, empatyczną, ambitną i zabawną osobą, abyśmy tak się dogadywali jakbyśmy byli przyjaciółmi, w sumie dobrze jakbyśy nimi byli :D.

Jak wyobrażam sobie idealny dzień z drugą połówką?
    Urządzamy sobie aktywny dzień np. idziemy na ściankę wspinaczkową, do kręgielni, do escape roomu.
    Albo cały dzień oglądamy serial :D, ważne abyśmy razem czuli się dobrze.

Stosunek do ślubów, dzieci, używek.
    ślub- pewnego dnia.
    dzieci- tak.
    używki- okazyjnie alkohol i w sumie tyle.

Kliknij tutaj jeśli zainteresowało Cię to ogłoszenie

Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić własne ogłoszenie

Kliknij tutaj jeśli chcesz przejrzeć listę wszystkich uczestników

#mirabelkaszukamirka < tag z ogłoszeniami kobiet
    #mirekszukamirabelki < tag z ogłoszeniami mężczyzn