Wpis z mikrobloga

@x-kom, czy macie osobny komunikat czy status, gdy przesyłka została wysłana?
Zamówiłem dostępny towar przed 16, dopłaciłem za szybkie płatności, zapłaciłem za kuriera (gdzie u konkurencji wysyłka gratis i bez dopłacania za szybkie płatności), żeby - tak jak pisaliście - dostać przesyłkę następnego dnia. Zamówione wczoraj, do teraz status ten sam, z którego wynika, że przesyłka nie wysłana, więc dzisiaj nie ma jak dojść, a od jutra przez kilka dni nie będę miał jak odebrać przesyłki... I co teraz? Chyba anulować... Chyba że sprawdzicie mi czy zamówienie wyszło...
  • 9
@husky83: Nie dostaniesz jutro. Niby na stronie jest odliczanie że złóż zamówienie a dostaniesz jutro ale jak złożysz po 14 to już nie ma szans żeby przesyłka doszła na następny dzień. Przed świętami zamawiałem u nich jedną rzecz, zamówienie złożyłem o 14.30 i hooja, przyszło dopiero na 3 dzień. Ale ogólnie xkom polecam za dbanie o klienta po zakupie.
@husky83: Najlepiej zadzwoń i zapytaj o status. Ja jak dzwoniłem do nich zapytać czemu tego samego dnia nie wysłali to powiedzieli że dopiero wieczorem płatność im się zaksięgowała( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Gadgetztan: to po kiego szybkie płatności, które potwierdzają, że płatność przeszła? Jeśli faktycznie tak jest, to będą mi to musieli zrekompensować i zwrócić chociażby koszty dotpaya ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@husky83: Powiadomienia są wysyłane, czasami nasze maile trafiają jednak do spamu :( Prosimy o kontakt pod numerem 34 377 00 00, sprawdzimy wszystko od ręki
via Android
  • 0
@x-kom już się wyjaśniło - wasza informacja o dostawie następnego dnia jest g... warta! Tak jak wspominał kolega wyżej - komunikat jedno, wy i tak robicie co innego... Jeszcze naciagneliscie mnie na płatność przez dotpay, która miała zagwarantować wysyłkę... swiadomie przepłaciłem o 27zl w porównaniu z konkurencją żeby dzisiaj dostać paczkę... Niestety - zawiodłem się...
@husky83: Prosimy o przesłanie nam w wiadomości prywatnej numeru zamówienia. Sprawdzimy co było przyczyną opóźnienia oraz postaramy się znaleźć rozwiązanie