Wpis z mikrobloga

Zacząłem grać w Gothica 1, jestem w drugim rozdziale i zabiłem własnie królową pełzaczy. Mam 110 siły i miecz Blizny 85 obrażeń. Poziom trudności tej gry jest tragicznie niski, zero wyzwania ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#gothic
  • 15
@Prychacz: no właśnie nie kradnie się mieczy ... wszystko op można u handlarzy kupic a hajsu też tyle, że ło panie. Dlatego ja poszedłem za 1 razem od razu magiem ognia. Jest wymagające, bo spelle w G1 to rak i jesteś usseless przez długi czas.
@Prychacz: No tak to jest gdy się wykorzystuje niedopatrzenia mechanik ile się tylko da. Spróbuj pograć bez obijania wszystkich na samym początku. Skoro znasz wszystkie kruczki, typu "można każdego pobić i okraść bez konsekwencji", to sam sobie musisz narzucić jakieś zasady, jeśli chcesz czerpać przyjemność z rozgrywki. Alternatywa to instalowanie modów, gdzie poziom jest na tyle wysoki, że takie obijanie wszystkich jest wymagane.

Ja też mógłbym to samo powiedzieć o np.
@SiemkaKtoPeeL: Bugów jest mnóstwo ale po co bugować grę? Po prostu wszystkie punkty dawałem w siłę i naukę broni jednoręcznej na pierwszy poziom. Na 11 poziomie już miałem 100 bazowej siły która jest maksymalną wartością w Gothicu 1
@Prychacz: No właśnie. Lecisz w pierwszym rozdziale po najlepszą broń jednoręczną w grze, ponieważ wiesz, że możesz wpaść i pobić Bliznę bez konsekwencji. Do tego minmaksujesz postać ładując wszystko w siłę i prawdopodobnie wybijasz wszystkie potwory na mapie od razu (chyba, że ten 11 poziom to już w późniejszym rozdziale).

Ja też w Morrowindzie mogę polecieć od razu do pierwszego sprzedawcy, który sprzedaje odnawiające się składniki do mikstury inteligencji i po
@Szysznik: To niestety jest przyzwyczajenie z Nocy Kruka. Wydaje punkty tylko na przydatne rzeczy, a w Gothicu 1 to tylko akrobatyka. W dwójce już jest więcej zabawy bo tam trzeba uczyć się skórowania, otwierania zamków, kradzieży kieszonkowej, alchemii i języków budowniczych i na to idzie aż 75 punktów nauki
@Szysznik: Jak to w morrowindzie działa? Po prawdzie próbowałem to kilka razy, ale po pierwsze tych składników było mało(u handlarzy), mało ich się respawniło z czasem, przyrost alchemii z gównomikstur był bliski zeru a ich sprzedaż nieopłacalna.

@Prychacz: Jest niski, ale może to i dobrze bo system walki jest skopany. W g2nk została poprawiona responsywność sterowania. Poza tym walka z bestiami. W g1 zwierzęta mają jakiś dziwny blok przy cofaniu.