Wpis z mikrobloga

@x-kom rozwineliście się w dużą firmę, Wasz punkt: #warszawa Reduta: Al. Jerozolimskie 148 zajmuje ok. 100 m2, siedzi 10 konsultantów, czas oczekiwania to pół godziny. Może wypadałoby zadbać o ludzi, żeby mogli gdzieś usiąść? Dziś było ok. 50 osób w kolejce, ludzie stoją w sklepie, stoją na korytarzu, część siedzi w bawialni dla dzieci na przeciwko sklepu. Czy nikt nie pomyślał, żeby umieścić w tak dużej przestrzeni jakieś miejsca do siedzenia? Zwłaszcza, że ludzie często przychodzą do Was mając już "zakupy w nogach".

  • 9
@daox: To jest tylko pośrednik między producentami a klientem i powinien mieć na uwadze przede wszystkim zadowolenie klienta, bo słabo to wygląda jak pracownicy sobie siedzą a klienci pół godziny muszą stać.
Poza tym - dlaczego nikt nie pomyślał, żeby przychodzić tam przed zakupami, nie mając toreb w rękach i wycieczek w nogach? :P


@daox: nie no pewnie, wina klienta, głupi klient nie zaplanował sobie całego dnia zakupów wokół x-koma... Skoro to taki punkt odbioru, a nie sklep to bardzo powoli idzie im to wydawanie towaru. Byłem tam kiedyś i miałem identyczne doświadczenie jak @Nemo24 myślałem, że może miałem pecha ale widzę, że
@medevacs: @daox: Nie wymagam od pracowników, żeby pracowali szybciej, to jest ich sprawa, ile zajmuje obsługa klienta. Oczekuję od sklepu, żeby zwrócił uwagę na ludzi, którzy stoją długi czas, choć mogliby usiąść jak na poczcie.