Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Czy ja jesteś normalny? Na to pytanie proszę Was o odpowiedź. Sytuacja moja wygląda tak, że nie powinienem narzekać na nic. Nie jestem programistą 15k ale życie jakoś powoli do przodu leci. Mam gdzie mieszkać, mam hobby, mam auto. Można powiedzieć mam wszystko potrzebne do skromnego życia. Lecz doskwiera mi brak jednej ważnej mi osoby. Poznałem kiedyś kobietę, z którą dobrze się dogadywałem lecz po pewnym czasie poszliśmy w swoją stronę. Nie byliśmy razem lecz zacząłem coś do niej czuć. Nie chciałem żyć we friendzonie, więc pogodziłem się z tym, że każdy z nas ma inne plany na życie. Ona w sumie po jakimś czasie znalazła sobie kogoś dla siebie. Ja bardziej inwestowałem swój czas w pracę, hobby. Jej związek po pół roku się rozpadł, była mi obojętna skoro sam się na to godziłem. I teraz wracamy do pytania na początku. Czy ja jestem normalny? Powinienem sobie dać spokój. Jest sporo #rozowychpaskow, z którymi bym się dogadał lecz nie mogę o niej zapomnieć. Prawie cały czas o niej myślę. Trwa to już prawie 4 lata i nie mogę o niej zapomnieć. Zaczynam się zastanawiać czy uda mi się kiedyś o niej zapomnieć i ułożyć sobie z kimś innym życie. (,) Dacie jakąś dobrą radę jak zapomnieć? Może warto jeszcze o nią powalczyć? #rozowepaski #zwiazki #milosc #niebieskiepaski

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Dodatek wspierany przez: Nie siedź w domu w ferie i w wakacje
  • 8
@AnonimoweMirkoWyznania: idź jutro i powiedział jej co ci chodzi po głowie, co masz do stracenia? Jak ci powie, że nic z tego to będziesz wiedział na czym stoisz. Jak masz głowę na karku to znajdziesz kogoś innego lub pójdziesz do biura matrymonialnego z prawdziwego zdarzenia i tam ci pomogą.