Wpis z mikrobloga

@Chinskidrwal: Dziwne, bittery normalnie nie atakują linii przesyłowych.

Podłącz power switcha do przesyłu i sterowników, ustanawiając warunek energii 0%. Nie powiem Ci teraz dokładnie, bo bym musiał factorio odpalać. Nigdy nie miałem takich problemów, bo nie robię outpostów, tylko ogradzam cały teren na którym działam, stąd brak takich problemów, więc nie mam czego z pamięci przywołać. Jutro odpalę factorio jeśli nie dasz rady i zbuduję coś takiego.
Hmmm... słabo to wyjdzie bo jeśli już się tak bawisz to powinieneś przede wszystkim przełączyć osobny obwód akumulatorowy tylko na wieżyczki, kopalnie zeżrą Ci prąd w parę sekund.
Co do włączania/wyłączania akumulatorów to przyda Ci się przełącznik zasilania aktywowany przez sieć sterowniczą. Generalnie jednak akumulatory automatycznie będą Ci oddawały prąd w kolonii jak tylko zabraknie prądu z głównej linii energetycznej, więc nie wiem po co chcesz je dodatkowo aktywować?
Sam głośnik i
Nie zdążyłem zedytować posta:

Ale generalnie to chyba wystarczy postawić akumulatory i tyle. Bo one się ładują i oddają energię właśnie, gdy zaczyna jej brakować. ALE. To są akumulatory, więc same nie wytwarzają prądu. Więc głośnik właczasz na warunku niskiej ilości prądu w akumulatorach.
W ramach ciekawostki. Zawsze mam bazę na jednym obwodzie elektrycznym ale podzieloną power switchami. Nigdy nie używam solarów bo mnie nudzą ( ͡° ͜ʖ ͡°), z pary od razu przeskakuję na nuclear. Laboratoria mają switch ustawiony na: wyłącz jeśli accu mniej niż 100% (spadek) i włącz jeśli więcej niż 90% (wzrost). To samo z outpostami węgla/uranu/kamienia. Centralny punkt mapy, mój tzw mall czyli miejsce spoczynku gdzie wlażę gdy