Czy bedzie dobrym pomysłem jak udostepnię serwisowi dostęp do moich kamer, żeby mi ustawili nagrywanie ciągłe + wykrycie ruchu? Pisałem do nich setki mejli ii dzwoniłem ale #hikvision ma tak #!$%@? interfejs, że chyba oni tylko sie w nim orientują. Zmienie adres ddns oraz ustawie tymczasowe hasło... #kamery #monitoring #elektronika #serwispc #pytaniedoeksperta
@art212: Nie mam pewności czy tak zadziała ale, w harmonogramie ustawiasz dla całego okresu typ zdarzenia na "Ciągłe", a w ustawieniach samej detekcji włączasz "wyzwól nagrywanie".
@dktr: Bardziej interesuje mnie ta zakładka. Support wysyła do mnie: "Proszę włączyć nagrywanie ciągłe w harmonogramie dla wszystkich kamer, z włączoną jednocześnie detekcją dla każdej z kamer. (Detekcja ruchu uruchomiona, siatki detekcji zaciągnięte i ustawiona wymagana czułość)". Wszystko #!$%@? zrobione. Tylko - NIE DZIAŁA.
@art212: Czyli pewnie takie ustawienie zadziała dla kamer IP gdzie konfiguracja detekcji odbywa się w samej kamerze, a w opcjach rejestratora ustawiasz zapis ciągły.
@art212: Też próbowałem to ostatnio ustawić, ale mi się nie udało. Być może to przez to, że na razie mam nagrywanie tylko na kartę SD, więc jakbym miał rejestrator, to może będzie to działało tak, jak napisał @dktr. Tak więc mam nagrywanie ciągłe, bez możliwości sprawdzenia, w którym momencie był ruch, albo mam tylko nagrania, wyzwolone detekcją ruchu.
Komentarz usunięty przez autora
Wszystko #!$%@? zrobione. Tylko - NIE DZIAŁA.
@art212: Czyli chcesz wskazania i możliwości podglądu gdzie i kiedy zostały aktywowane detekcje?
Tak więc mam nagrywanie ciągłe, bez możliwości sprawdzenia, w którym momencie był ruch, albo mam tylko nagrania, wyzwolone detekcją ruchu.