Wpis z mikrobloga

Mam do wzięcia od znajomej:
BMW E90 318d
136KM
sedan (bez navi)
2009 (w 2016 sprowadzony z Belgii - ponoć sprawdzony od stóp do głów bo rodzina ma tam biznes)
192 000 km przebiegu
Skóry
Pełna książka
Wszystko wymieniane na czas, regularne wizyty w ASO
Ubezpieczenie OC AC do końca 2019
Życzy sobie 30k zł.

1. Czy cena jest adekwatna do stanu auta analizując powyższe dane?
2. Czy to prawda że silniki M47 są jednymi z bardziej awaryjnych i ryzykownym jest pchanie się w tą jednostkę?
3. Jak wyglądają koszty eksploatacji tj czesci na tle innych mark?
4. Czy jednak za 30k można ustrzelić coś lepszego niekoniecznie BMW E90?

Wychodzę z założenia zen zawsze lepiej kupić od znanej mi osoby niż u Mirasa czy prywatnie u kogoś obcego.

Wykop pomusz.

#motoryzacja #bmw #samochody
  • 8
@Wolnosciomierz:
1. Cięzko stwierdzić
2. Nie wiem
3. Niskie, jak chodzi o pierdoły typu amortyzatory, klocki, itd. Co do silnika nie wiem, bo inny miałem
4. Ale czemu chcesz coś innego? Możesz kupić i paserati, i Volvo S60. Ale E90 to świetne auto.

Ja za swoje (rok temu, obecnie mam inne auto) E90 z 2008r (LCI już) z silnikiem N43B20A (który jest świetny, tylko ludzie złomy po 20k kupują i narzekają)
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Wolnosciomierz: m47 to pancerne silniki, kto ci nagadał takich głupot że są awaryjne? N47 to gówno i właśnie w tym aucie jest ten silnik. Straszny muł jak na taką masę, nie bierz. Tym bardziej ta cena jest śmieszna, bo 2010+ z lepszym wyposażeniem i silnikiem dostaniesz bez większego problemu
@Wolnosciomierz: jeśli to realny przebieg, a tego to nikt nie wie to mógł nie być jeszcze w nim robiony rozrząd. Jeśli tobie przytrafi się ta robota to w tym silniku jakiś kretyn wymyślił że rozrząd jest od strony grodzi co wiąże się z tym że poza kosztami które zazwyczaj przy takiej wymianie trzeba jeszcze doliczyć koszt wyjęcia silnika czyli ok 2000 PLN. Do tego ten silnik to muł i do tego