Wpis z mikrobloga

@loszki_to_corvy: Sieciowy nie jestem, ale wydaje mi się, że wszystko zależy od drogi jaką pokonują pakiety zanim dotrą do serwera. Im więcej hopek tym gorzej, gdzieś po drodze może mulić serwer no i cyk lagi gwarantowane :)

Swoją drogą to światło czy jakiś inny wynalazek? Pytam, bo mam światło od Orange i zdarzają mi się dość częste dc'ki internetu na 10-15sek. Nie wiem z czym to jest związane (Funbox 2.0) i
@loszki_to_corvy: Orange jako jedyny z polskich dostawców routuje przez Telię (najpierw przez tpnet.pl a potem przez telia.net). Telia gubi pakiety i ma ogólnie problemy z szybkością. To jest od dawna znany problem z Orange. I każdy ogarnięty wie że do gierek się nie bierze Orange
@loszki_to_corvy: No jest tak, ja zakupiłem światłowód w pewniej firmie, która znajduje się w mojej miejscowości tylko czekam aż go podłączą, to co się dzieje na przestrzeni ostatnich miesięcy to jest #!$%@? #!$%@? żart. W lolu ping 80 ms a w grze, w której spędzam 8h dziennie mam 50 ms (serwer gry znajduje się we Francji), najlepszym motywem jest to, że gość z Kanady do tego samego serwera ma taki sam
@Madragor: aktualny tracert na serwer EUNE w lolu:

Tracing route to 162.249.73.1 over a maximum of 30 hops

1 <1 ms <1 ms <1 ms funbox.home [192.168.1.1]
2 33 ms 32 ms 33 ms 192.0.0.1
3 33 ms 38 ms 33 ms 195.205.0.237
4 39 ms 38 ms 37 ms war-r2.tpnet.pl [194.204.175.62]
5 * * * Request timed out.
6 * 59 ms 60 ms 104.160.159.97
7 * * * Request