Wpis z mikrobloga

Cześć,
jest tu może jakiś pracownik salonów #tmobile ?
A może ktoś z was był w ich salonie, gdy był pożar w ich biurze?
Chciałbym dowiedzieć się się czy działały im wtedy wszystkie systemy, czy bez problemu można było podpisać w tym czasie umowę stacjonarnie. Ogólnie chodzi mi o to czy ta awaria jakkolwiek wpłynęła na wyniki sprzedaży salonów w tym dniu/dniach.
#kiciochpyta
  • 9
@KrashanBhamaradzanga: Większość systemów sprzedażowych już działa i możesz śmiało podpisywać umowę. Zdarzają się co prawda crashe i czasem trzeba poczekać 15 minut aż system ponownie ruszy ale nie wpływa to w żaden sposób na umowę, na pewno aktywacja zostaje przeprowadzona poprawnie.

W momencie gdy wybuchł pożar nie działało nic przez 2-3 dni, dopiero niedawno zaczęli przywracać sprawność usług i systemów. A co do wyników - to oczywiste, 2 dni bez sprzedaży
@MyPhilosophy: dzięki za informacje, sam nie chce brać telefonu, bo mam już kartę w TM. Chodziło mi o potwierdzenie braku sprzedaży przez jakiś czas, ponieważ w jakiejś drobnej części zajmuje się ustalaniem wielkości rynku telecom i myślę, że to zdarzenie miało jakiś wpływ w poprzednim tygodniu.