Wpis z mikrobloga

@5684379: Ogólnie ciężko w ogóle jechać na tempomacie czy stałą prędkością. Jak nie tiry i zawalidrogi, tak na lewym #!$%@?. Jak znowu samemu się #!$%@? to trafi się na zamuła co wyprzedza godzinę tira. I tak w kółko. Trochę ciasno tak w ogóle na tych autostradach się robi. O A2 w stronę Warszawy to juz się nie będę w ogóle wypowiadał.
@rzeznia22: niestety jest tak jak mowisz, a jak sie robia trzy pasy to tylko po to zeby ci co jechali 130 prawym mogli wjechac na srodkowy i tak masz zamulone oba, ostatnio wracalem do domu okolo 1 w nocy A4 na Krakow to juz bylo spoko, tempomat musialem rozpiac tylko na zwezce (ktora jest dla mnie fenomenem 1,5 roku juz jest, nigdy nie widzialem zeby tam cos robili, oczywiscie na platnym
@trisq: zależy co masz na myśli. Awarii ani usterek nie było żadnych przez prawie dwa lata. Jeździ się zajebiscie, komfort o wiele wyższy niż audi czy BMW. A własności jezdne o niebo lepsze niż w poprzedniej generacji. Ale wciąż nie jest to auto do ścigania się tylko muscle car. Jak brałem swój to c43 nie miał wydechu nawet w opcji, wiem ze teraz ma. No i nie był poszerzany, nie wiem
@Mirkosoft: wlasnie awd w 43 to dobre rozwiązanie. Teraz wydech jest z tego co pamietam, a poszerzenia to w sumie można dokupić. Dobra dzięki wielkie i szerokości!