Aktywne Wpisy
Konigstiger44 +61
#ukraina Wuja Girkin dostał po ryju w areszcie ( ͡° ʖ̯ ͡°) Trzymanie go razem z Ukraińskimi jeńcami chyba nie jest dobrym pomysłem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Kotouak +9
Ziobro zaskoczenia ¯\(ツ)/¯
#polityka
#polityka
"No smoothing group information was found in this FBX scene. Please make sure to enable the "Export Smoothing Groups" option in the FBX Exporter plug-in before exporting the file."
"** has degenerate tangent bases which will result in incorrect shading. "
"** has some nearly bi-normals which can create some issues"
Pozbywając się jednego błędu pojawiają się kolejne i nie jestem pewien czy to dobrze robię, a nie chciałbym by to mnie zatrzymało. Na tej stronie jest wiele fajnych modeli i chciałbym móc ich użyć.
#pytanie #unrealengine
Dziś udało mi się pokonać kilka przeszkód.
W blendrze dodaje Smoothing: Edge, importując model zaznaczam combine meshes żeby nie importowało go w częściach, ale teraz mimo że cały model jest to nie łapie żadnych tekstur(testowałem na kilku modelach z rożnymi teksturami) do materials... i jest po prostu biały. Muszę jeszcze coś zrobić z tym, że ogólnie ue4 nie chce zimportować tekstur z rozszerzeniem .tif które mam w
czy nie ma jakiś nie połączonych vertexów, nie ma poodwracanych polygonów
Jak chcesz palić lightmapy to rozkładasz UV na drugi kanał
Czas na tutorial blendera.