Wpis z mikrobloga

Stwierdzam że obsługa klienta w sprawie gwarancji w #philips to porażka na pełnej linii. 3 razy wysłałem im maila ze zdjęciem uszkodzenia, mówią że nie doszło. Przez ich stronę i formularz kontaktowałem się dwa razy twierdzą że nie ma zdjęcia. 3 razy telefonicznie i czekam na smsa 3 razy nie umieją wysłać smsa. #zalesie Jutro próbuje ostatni raz
  • 30
@Smad: miał bym w dupie tą deszczownicę ale jak sobie wykańczałem łazienkę to jedyne pomieszczenie gdzie nie patrzyłem na ceny, A tu widzę że cena 4 razy większa a jakość jakbym kupił w obi
@thebestisyettocome: no właśnie dzwoniłem już 3 razy i żeby ruszyć procedurę chcą zdjęcie telewizora ,którego nie umieją odebrać xD
Na necie piszę że to najprawdopodobniej kurz się dostał do matrycy i światło nie dochodzi, i że to częsty problem.
@Smad: o ja #!$%@? kazali mi odpisać na maila którego dostałem, odpisałem załaczyłem fotę i to odpowiedz :

Przepraszamy; nie można zadać pytania z użyciem tego adresu. Prośba nie zostanie zrealizowana.