Wpis z mikrobloga

@jedzbudynie: > Jak mogę anulować zamówienie?

W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z restauracją odpowiedzialną za jego realizację. Dane kontaktowe restauracji znajdziesz w mailu potwierdzającym. Anulowanie zamówienia za pośrednictwem serwisu Pyszne.pl nie jest możliwe, ponieważ restauracja jest już w trakcie jego realizacji. Jeżeli opłaciłeś swoje zamówienie online, zwrot środków zostanie nadany automatycznie w momencie anulowania zamówienia przez restaurację. Czas księgowania środków na koncie zależy od pośrednika płatności i trwa od 2
@jedzbudynie: "Może się to zdarzyć w przypadku, gdy Food Tracker® nie otrzymał żadnych danych w czasie rzeczywistym na temat dostawy. W takich przypadkach Food Tracker® pokazuje szacowany czas dostawy zamówienia. Czy dostawa trwa zbyt długo albo w ogóle nie otrzymałeś zamówienia? W takim przypadku, skontaktuj się z restauracją lub naszym Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem kontakt@pyszne.pl, a przyjrzymy się Twojemu zamówieniu tak szybko, jak to możliwe."
Mi raz anulowali zamówienie ale faktycznie je otrzymałem tylko pizka była dosyć średnia. Wystawiłem komentarz a oni żeby go usunąć anulowali zamówienie i kasa wróciła na konto. Wystaw komentarz i pisz do pyszne