Wpis z mikrobloga

Mireczki z #it mam problem typowej Grażynki sprzed komputera. Służbową pocztę obsługuję na outlooku. I nie dochodzą mi maile od jednego nadawcy. Problem w tym, że jest to nadawca najważniejszy, a maile mogą posłużyć do późniejszego dochodzenia swoich praw/pieniędzy. Oni twierdzą, że maile wysyłają, dyktują mi nawet po literce mój adres email (więc wiem, że jest poprawny), ale ja ich wiadomości nie mam ani w odbiorczej, ani w spamie (raz, dosłownie raz znalazł się w spamie). Dodanie do whitelisty nic nie dało. Tak, mamy informatyka, który nas obsługuje, ale on nie potrafi znaleźć problemu albo zwyczajnie nie chce mu się szukać. A wiem, że tutaj są specjaliści od wszystkiego, to może i od tego się ktoś znajdzie ( ͡~ ͜ʖ ͡°).
#informatyka #outlook #programista15k (sorki, to dla zasięgu) #czlowiekpomusz
  • 11
@dzieju41: to już im zaleciłam. ale na dłuższą metę to nie będzie działać, bo korespondencja będzie przychodziła do siedziby firmy, a ja pracuję poza nią, więc od razu czas otrzymywania wiadomości się wydłuża. a na prywatny nie mogę, bo dane wrażliwe i takie tam.
@mateusza: najpierw muszę takiego człowieka zlokalizować. ale może to jest najrozsądniejsze wyjście
@rozowatoxa: możesz podać na priv domeny z jakich jest wysyłane oraz twoja domenę na jaka odbierasz ? Poza tym nie wiem jak kumaci po 2 stronie są ludzie w przypadku niedoręczenia często jest zwrotka z serwera, a że po angielsku pewnie a to do kosza bo nie wiem co tam napisane.
@rozowatoxa: jak wpadlo raz w spam i dodalas do whitylisty to pewnie macie to self service, dodaj sobie jeszcze raz cala domene.
pewnie tam sa zablokowane mejle o ile je wysylaja (chyba ze np. wysylaja jakies wirusy to tez serwer wam pewnie blokuje).
jak duza to firma?