Wpis z mikrobloga

Ej wykop, mam #pytanie miał ktoś takie gówniane problemy z #upc ?

Miesiąc temu przeprowadziliśmy się z bloku do domu jednorodzinnego, na prośbę o przeniesienie łącza z #internet potwierdzili, że następnego dnia będzie monter - monter przyszedł i powiedział, że nie ma do nas doprowadzonego kabla, ale ma sąsiad dwa domy dalej i coś da się pewnie zrobić tylko to już nie w jego kwestii i przekaże to dalej. Dodam jeszcze, że mam też UPC w firmie, i firmę będę przenosił po wyremontowaniu do nowego mieszkania. Także mówimy tutaj o dwóch abonamentach na których, (chyba?) powinno UPC zależeć. Cała akcja dzieje się w #lublin

Następnie:
1. Zadzwonili monterzy którzy powiedzieli, że nie w ich działce jest wycena, ale oni mogą dopiero robić na bliżej nieokreśloną wiosnę.
2. Następnie po złożeniu wypowiedzenia zadzwoniła pani która zaproponowała nam położenie kabla za konkretną kwotę, lub za darmo jeżeli zwiększymy abonament o 30 zł (co jest dla mnie super) i obiecała kontakt. Kontakt nigdy nie nastąpił.
3. Po tygodniu braku kontaktu zadzwoniłem ponownie, otrzymałem zapewnienie o niezwłocznym kontakcie, który nastąpił następnego dnia.
4. "Dzień dobry, a może chciałby Pan jednak nie rezygnować z internetu?" Mówię, że oczywiście, i oferta którą dostałem telefonicznie tydzień wcześniej pasuje mi i róbmy to kiedy tylko to jest możliwe, może być nawet na wiosnę, tylko potrzebuję mieć na piśmie to, że będzie to zrobione - otrzymałem zapewnienie kontaktu następnego dnia który oczywiście nie nastąpił.
5. Zły do granic możliwości zadzwoniłem na support biznesowy, i trzeci raz, trzeci tydzień z rzędu powtórka z rozrywki.
6. Poszedłem do salonu UPC gdzie konsultantka od klientów biznesowych widocznie niezadowolona, stwierdziła, że ona w systemie nie ma żadnej propozycji dla mnie, a w ogóle to moja wina bo jak przyłączali UPC kilka lat temu (gdzie jeszcze nie mieszkałem) to wtedy nie założyłem i teraz to będzie kosztowało pewnie z 7 tysięcy. Mówię jej, że dostałem całkowicie inną propozycję przez telefon - więc niech to co teraz powiedziała niech mi da na piśmie, to po prostu założę internet od konkurencji i nie będę się drugi miesiąc bujał z obietnicą kontaktu na następny dzień. Pani stwierdziła, że to nie takie proste, bo to najpierw trzeba tą kwotę zapłacić a dopiero potem oni dadzą kosztorys i powiedzą kiedy mogą internet założyć (sic!).
7. Oczywiście dostałem zapewnienie niezwłocznego kontaktu przez UPC od której minęło już kilka dni i oczywiście zero kontaktu.

Kurde, mógłbym mieć to kompletnie gdzieś, uznałem, że jako wierny klient UPC po prostu tam zostanę, a w takim razie stracą klienta indywidualnego i biznesowego. Powiem Wam, że jestem zawiedziony fest #gorzkiezale #zalesie
  • 6
@jan-grochowski niestety konsulanci to porazka.. Szkoda, ze to nie moje miasto, bo np u nas, to takie rzeczy zalatwiamy w kilka dni. Przychodzimy na miejsce, robimy kosztorys od ręki, upc dotaje rozpisany zakres prac, daje info ile klient będzie musial zaplacic i w ciagu tygodnia doprowadzamy kable. Nie wiem czemu w lublinie tak dziwnie, moze jakos maja rozdzielone firmy podwykonawcze.. Postaram sie dowiedzieć jak tam jest i jakos Ci pomóc ( ͡