Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 31
@podobno_mialem_multikonta: czaje wypokowe narzekanie, ale jestem też inżynierem, który może aero w czystej postaci nie miał, ale przepływy i mechanikę płynów już tak i mam dwa komentarze: oczywiście "wygląda dobrze" to nie jest w żaden sposób miarodajne określenie i prognoza osiągów, ale z drugiej strony mówisz o "ficzerach", które dany zespół zastosował, a który nie. Na poziomie laików czyli nas wszystkich, nie można oczekiwać lepszych analiz. Żeby było bardziej profesjonalnie musiałbyś
@JohnMatrix bo z szafy żaden spec. Widzi ze gawiedz sciagaja jego materialy pro kubicowe i pro williamsowe. Na podstawie zdjec jest w stanie wyrazic opinie ze bolid wyglada bardzo dobrze i "szybko". #!$%@? populizmami bo widzi ze rosnie mu audiencja.
Im wiecej bedzie #!$%@? marazmow o Williamsie i o tym jak ogromne predyspozycje ma ten team bedzie rosla mu audiencja i subskrypcje.
W zeszlym roku/sezonie podchodzil z duza rezerwa i zdroworozsadkowo. Teraz
Na poziomie laików czyli nas wszystkich, nie można oczekiwać lepszych analiz. Żeby było bardziej profesjonalnie musiałbyś wchodzić w aparat matematyczny i dane, których nikt nie posiada.


Nie, nie zgodzę się. Można oczekiwać lepszych analiz z profesjonalnym słownictwem. To znaczy, lepszych tłumaczeń anglojęzycznych analiz.

Żeby było bardziej profesjonalnie musiałbyś wchodzić w aparat matematyczny i dane, których nikt nie posiada. Także #!$%@?ć wypokowy ferment, Mirkom nie dogodzisz. Działaj dalej i przybliżaj F1 szerszemu gronu.
@Shewie: @Karbon315: Wniosek: lepiej nie robić nic, niż próbować choć odrobinę przybliżyć kibicom techniczną stronę sportu. Wiele razy mówiłem, że jestem fanem, a nie ekspertem i mam taki kaprys, żeby nagrywać filmy.

Ja cały czas czekam na Wasze produkcje. Zróbcie dobry materiał, wykażcie się słownictwem, pokażcie moją niekompetencję. Wtedy możemy rozmawiać.