Wpis z mikrobloga

@aksal89: Zawsze jak gram w IV to mi się trochę szkoda robi. Mogła być naprawdę zajebista gra, ale wyraźnie zabrakło przemyślenia i przetestowania niektórych pomysłów. Pole bitwy jest mało intuicyjne, ciężko wyliczyć gdzie twoja jednostka będzie mogła być w następnej turze. Tak samo system kontrataków jednostek jest niejasny. Mega dysproporcje w szybkości poruszania się po mapie poszczególnych jednostek. Praktycznie wszystkie jednostki 1 i 2 poziomu (i wiele 3 poziomu) są na
@Bord: Mnie w sumie jedyne co przeszkadzało w czwórce to brak czytelności - 3 pomimo tego, że jest naprawdę rozbudowaną grą, jest łatwa do ogarnięcia (jako noob co najwyżej nie wykorzystasz wszystkich mechanik, ale wiesz mniej więcej co się skąd bierze). W 4 oprócz tej "czytelności" pola bitwy i mapy przygody czasem ciężko wywnioskować, skąd dane jednostki mają takie, a nie inne morale, dlaczego taki przyrost, itp. Ale jak olewasz takie