Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Neoplan: są plusy dodatnie i plusy ujemne, nie można mieć wszystkiego, ale to jeszcze wszystko zależy od rodzaju tras jakie pokonujesz
@Neoplan: Już widzę jaki #!$%@? musiałby być w takiej instalacji, a u gazownika/mechanika byłbyś jak rodzina... Każdy by Cię znał i kojarzył. Nie wyobrażam sobie takiego kombo, gdzie "sprytna" hybrydka gasi silniczek spalinowy (jeżeli nie #!$%@?łem specyfikacji i modelu) i wchodzi na elektryczny. W tym momencie zamyka elektrozawór, który przy kolejnym depnięciu musi zostać otworzony i znowu strzał z elektro, włączenie do pracy wtryskiwaczy (zawsze jest lekkie opóźnienie)... Przecież to niebezpieczne.
@Neoplan: Chyba musi być jakiś konkretny myk, bo normalnie łatwo jest "pokrzaczyć" elektrozawór, a czasem same wtryskiwacze mogą podlewać lub wtryski benzyny. Zbyt częsta zmiana stanu. Dodatkowo polski gaz czasem potrafi też zasyfić, że go bloknie (elektro) - własny przypadek. Przy tym wszystkim łatwo o pójście w dolot i zbieranie go spod maski.

Wiesz u mnie w mieście to gaz/benza i jakieś nowe meśki u taksówkarzy.