Wpis z mikrobloga

A 26 Warszawa

Zgłoszenie nr 470 z dnia 2019-02-22 17:39:59

Imię: A
Wiek: 26
Miejscowość: Warszawa
Kim jestem?
Pracuję w korpo i studiuję weekendowo. Wydaje mi się, że jestem trochę nieśmiała w nowym towarzystwie, ale też asertywna i nie boję się wychodzić z piwnicy. Jak już kogoś dobrze poznam to dużo śmieszkuję ( ͡° ͜ʖ ͡°). Do szczęścia wystarczy mi skromne grono przyjaciół. Nie przepadam też za ekstremalnymi doświadczeniami.

Wygląd
Długie blond włosy, 175cm, noszę rozmiar 40-42. Brzuszek nie wylewa mi się ze spodni ale mam dosyć kobiecą sylwetkę czyli biust i biodra ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Na codzień ubieram się dosyć elegancko, czego wymaga ode mnie praca. Po pracy stawiam na wygodę, co nie znaczy, że zasuwam non stop w dresie :)

Zainteresowania
Regularnie chodzę na siłownię i basen, a woda to mój żywioł. Jeśli wakacje to musi być morze lub jezioro :)
Bardzo lubię jazdę samochodem (niekoniecznie za kierownicą), spacery oraz sprzątanie :D Jestem fanką seriali, moim ulubionym jest zdecydowanie The Office.

Czego oczekuję?
Poszukuję swojego Jima Halperta ( ͡° ͜ʖ ͡°) a tak poważnie chciałabym poznać kogoś szczerego, dobrego, stabilnego z podobnym poczuciem humoru i podejściem do życia, kogoś kto wie czego chce i potrafi się zaangażować.

Jak wyobrażam sobie idealny dzień z drugą połówką?
Lubię długo spać, więc od tego zacznijmy :D Tak naprawdę nie chodzi o to co robimy a z kim :)

Stosunek do ślubów, dzieci, używek.
Ślub - cywilny tak
Dzieci - nie wiem
Używki - alkohol okazjonalnie, innych używek nie toleruję

Kliknij tutaj jeśli zainteresowało Cię to ogłoszenie

Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić własne ogłoszenie

Kliknij tutaj jeśli chcesz przejrzeć listę wszystkich uczestników

#mirabelkaszukamirka < tag z ogłoszeniami kobiet
#mirekszukamirabelki < tag z ogłoszeniami mężczyzn
#mirekszukazonywarszawa < tag z ogłoszeniami tego miasta

#mirekszukazony

MirekSzukaZony - A 26 Warszawa

Zgłoszenie nr 470 z dnia 2019-02-22 17:39:59

Imię: A...