Wpis z mikrobloga

IMM: Najbardziej opiniotwórcze media 2018 roku

TVN24 zwyciężył w rankingu IMM „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”, obejmującym cały rok 2018. Informacje dziennikarzy TVN24 cytowane były łącznie ponad 25,5 tysiąca razy – w prasie, radio, telewizji i w portalach internetowych

Instytut Monitorowania Mediów prowadzi badanie nieprzerwanie od września 2003 r. Od stycznia 2018 roku badanie rozszerzone jest o analizę cytowań w portalach internetowych. Raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” dostarcza informacji na temat liczby cytatów z mediów ukazujących się w innych mediach, z wyłączeniem agencji informacyjnych i przedruków. Stała wysoka liczba cytowań to jeden z elementów mających wpływ na zwiększenie wiarygodności i opiniotwórczości danego medium. Raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” jest często wykorzystywany przez media, m.in. w opisach ich osiągnięć i sukcesów oraz w analizach czytelnictwa i sprzedaży.


Instytut Monitorowania Mediów monitoruje ponad 1000 tytułów prasowych, prawie 150 stacji RTV oraz polskie zasoby internetu wraz z mediami społecznościowymi.

Instytut Monitorowania Mediów

PabloFBK - IMM: Najbardziej opiniotwórcze media 2018 roku

TVN24 zwyciężył w rankin...

źródło: comment_H9hfBXTRynEmIWbh3uhZBWZq1EqziuJk.jpg

Pobierz
  • 6
Ale mnie to #!$%@?. Dziennikarze powinni być tylko bezstronnymi posłańcami, przekazującymi suche fakty, nie "tworzyć opinie".


@CichyGlosZTyluGlowy: polaczki nie rozumieja ze jest cos takiego jak publicystyka i co innego klamanie w podawaniu wiadomosci ktore maja byc mozliwie obiektywne a co innego programy publicystyczne jak znienawidzona olejnik. Tam PUBLICYŚCI wyrazaja swoje opinie i nie ma w tym nic zlego - robia to za prywatne pieniadze.

I jednocześnie dowód na to, że choć