TVN24 zwyciężył w rankingu IMM „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”, obejmującym cały rok 2018. Informacje dziennikarzy TVN24 cytowane były łącznie ponad 25,5 tysiąca razy – w prasie, radio, telewizji i w portalach internetowych
Instytut Monitorowania Mediów prowadzi badanie nieprzerwanie od września 2003 r. Od stycznia 2018 roku badanie rozszerzone jest o analizę cytowań w portalach internetowych. Raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” dostarcza informacji na temat liczby cytatów z mediów ukazujących się w innych mediach, z wyłączeniem agencji informacyjnych i przedruków. Stała wysoka liczba cytowań to jeden z elementów mających wpływ na zwiększenie wiarygodności i opiniotwórczości danego medium. Raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” jest często wykorzystywany przez media, m.in. w opisach ich osiągnięć i sukcesów oraz w analizach czytelnictwa i sprzedaży.
Instytut Monitorowania Mediów monitoruje ponad 1000 tytułów prasowych, prawie 150 stacji RTV oraz polskie zasoby internetu wraz z mediami społecznościowymi.
Pisowskie media zaliczyły totalna klapę, TVPIFO jedenaste, radiowa jedynka dwunasta, a ściek Karnowskich pietnasty. Co za blamaż. I jednocześnie dowód na to, że choć utrzymywane z olbrzymich pieniędzy podatników, publiczne media nie pełnią żadnych funkcji informacyjnych, a wyłącznie propagandowe.
Ale mnie to #!$%@?. Dziennikarze powinni być tylko bezstronnymi posłańcami, przekazującymi suche fakty, nie "tworzyć opinie".
@CichyGlosZTyluGlowy: polaczki nie rozumieja ze jest cos takiego jak publicystyka i co innego klamanie w podawaniu wiadomosci ktore maja byc mozliwie obiektywne a co innego programy publicystyczne jak znienawidzona olejnik. Tam PUBLICYŚCI wyrazaja swoje opinie i nie ma w tym nic zlego - robia to za prywatne pieniadze.
Gadałam sobie z typem i spoko rozmowa, coś się zeszło na pieski bo on wielki miłośnik. Mówię więc, że kocham psiury nad życie ale moja granica to pies w łóżku, bo lubię mieć czystą pościel. I gość mnie usunął xDDDDD sytuacja na rynku knurów tragiczna #tinder #psy
TVN24 zwyciężył w rankingu IMM „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”, obejmującym cały rok 2018. Informacje dziennikarzy TVN24 cytowane były łącznie ponad 25,5 tysiąca razy – w prasie, radio, telewizji i w portalach internetowych
Instytut Monitorowania Mediów
Opinia to nie to samo co fakty.
Fake newsy i ich odkręcanie robi niezły ruch w interesie
Ale mnie to #!$%@?. Dziennikarze powinni być tylko bezstronnymi posłańcami, przekazującymi suche fakty, nie "tworzyć opinie".
@CichyGlosZTyluGlowy: polaczki nie rozumieja ze jest cos takiego jak publicystyka i co innego klamanie w podawaniu wiadomosci ktore maja byc mozliwie obiektywne a co innego programy publicystyczne jak znienawidzona olejnik. Tam PUBLICYŚCI wyrazaja swoje opinie i nie ma w tym nic zlego - robia to za prywatne pieniadze.
Komentarz usunięty przez moderatora