Wpis z mikrobloga

@CharlieCharles: o panie, sporo, sama uczszelka to pewnie stówa ale splanować głowicę to dalej ze 2 może 3, olej do wymiany no i robocizna. W każdym razie w moich okolicach mniejsze i popularne silniki cenią do 1000 za całość
@CharlieCharles: Walnięta uszczelka pod głowicą to nie zawsze kopcenie na biało i masło pod korkiem. Może również być tak że kompresja silnika idzie w wodę przez co wzrasta ciśnienie w układzie i wywala ją dołem zbiorniczka wyrównawczego.
Sprawdź czy po ostrzejszej jeździe nie masz bardzo twardych węży od układu chłodzenia i czy masz sucho pod zbiorniczkiem.
Ale najpierw sprawdź czy nie masz gdzieś wycieków, może być tak że gdzieś na króćcu
@CharlieCharles: silnik 1.6sr 8 zaworowy? Jak tak, to u mnie uciekalo na jakims czujniku temperatury plynu chlodzacego, ktory jest na lewo od akumulatora. Jak sie go delikatnie ruszylo, to wylatywala cieniutka strozka plynu. Wymilem oring, zawleczke na plastikowa (bo metalowa zgnila) i trzyma do dzis.
A maslo pod korkiem tez mam, a plynu nie ubywa wiecej niz 2-3setki na rok.