Wpis z mikrobloga

@anonim1133: raczej chodzi o to że auto jedzie z dość wysoką prędkością 70-90 km/h przez dłuższy okres czasu, nie ma problemu z niedogrzanym silnikiem, staniem w korku oraz to że jeśli zna trasę to rzadziej zmienia biegi i hamuje.
To nie jest duży przebieg, to normalny przebieg, duży to 500 dziennie

Po drugie kiedyś porównywałem zużycie paliwa i auta z kolegą co w Warszawie dojedzą 15 km godzinę w jedną stronę
Wytłumacz proszę prostemu człowiekowi. Chodzi o to, że dziennie 100km robisz minimum i przebieg będzie duży?


@anonim1133: Dokładnie to co napisał @lukaschels

Odpalam auto, wyjeżdżam z garażu, idę zamknąć garaż, przez te 30-60 sekund olej spokojnie się rozprowadzi, później ok 500 metrów osiedlowymi uliczkami więc powoli, wyjeżdżam na główną drogę, i dalej spokojnie 2-3 km mijam dwa ronda, dojeżdżam do do DW, włączam aktywny tempomat i jadę caaaały czas prosto gdzie
@flito: Miodzio, będzie to widać po zużyciu podzespołów, szczelności głowicy itp.
Dwa, samo odczucie jazdy przy np. 200kkm u Ciebie będzie jak w nowym aucie, gdzie u innych mogą już występować drgania, nieszczelności itp.

Ale oczywiście mało kto na to będzie patrzył przy przeglądaniu ofert na serwisach :)

mój znajomy tak w nowej trójce zrobił 300kkm w dwa lata - wyjazd z wiochy i autobahny do pracy. Auto przejechało swoje a
Ale oczywiście mało kto na to będzie patrzył przy przeglądaniu ofert na serwisach :)


@nayakaz: Czas eksploatacji przewidziałem na 4 lata - tyle co leasing, później albo trafi na otomoto z dokładnym opisem, ale pewnie ktoś z rodziny kupi.

Ciekaw jestem jak po 100-120 tys (bo tyle będzie po 4 latach) będzie się skrzynia DSG zachowywać.
Przy tej eksploatacji nie powinienys miec najmniejszych problemow. Pamietaj o zmianie oleju wg. Zalecen producenta skrzyni. W trasie ta skrzynia prawie nie podlega zuzyciu. Najgorsze dla niej sa mocne szarpniecia, butowanie na zimnym oleju i naduzywanie launch control :)