Wpis z mikrobloga

#uber

"Drodzy Znajomi z FB,

11 marca 2019 zostałam okradziona przez kierowcę zamówionego przez aplikację Uber. Straciłam wszystkie narzędzia pracy: aparat i 5 obiektywów. Wiecie, jaki dramat oznacza to dla mnie, mojej rodziny i współpracowników... :(((

Dochodzenie, które prowadzimy wykazało, że kradzieże, rozboje i oszustwa że strony kierowców pracujących dla Ubera to sytuacje zdarzające się nagminnie. Dzieje się to przy zupełnie biernej postawie Ubera, który nie stworzył systemu alarmowego, mogącego skutecznie zapobiec nadużyciom i dającego poczucie bezpieczeństwa użytkownikom aplikacji. Helpdesk działający w oparciu o gotowe wiadomości tekstowe, na które czekać trzeba godzinami to szydercza kpina względem poszkodowanych i skuteczna zachęta dla przestępców żerujących na bezbronnych w takiej sytuacji użytkownikach.

Pora aby rozpocząć na ten temat poważną dyskusję, szczególnie teraz, gdy prowadzone są pracę nad nowelizacją prawa dotyczącego przewozów (tzw. lex Uber).

Wiem, że ze względu na powszechność patologicznych zdarzeń, jak to które dotknęło mnie osobiście, podobne sytuacje zdarzały się moim znajomym i ich znajomym. Bardzo proszę wszystkie poszkodowane osoby o kontakt ze mną. Proszę, udostępniajcie ten post na swoich mediach społecznościowych.

Serdeczności, Ania"

via Anna Zofia Photography Facebook
  • 1