Wpis z mikrobloga

Siema Mirki,

Jest tu jakis znawca od Mercedesow orientujacy sie w naprawach i diagnostyce najlepiej systemem Star?

Kupilem A-klase W176 2015 A180 1.5CDI 2015, lekko bita w lewy przod, wystrzelilo sensory uderzeniowe i poduchy caly front do chlodnic byl do wymiany (zderzak etc etc), pasy nie ruszone. Wszystko zostalo naprawione (tak myslalem). Auto bylo bez kluczyka wiec pojechalo do ASO na lawecie, zrobili mi kluczyk jednak po przekreceniu stacyjki auto nie kreci i nie chce zapalic. Wszystko inne dziala jak nalezy (jest zaplon itd tylko na komputerze wyskakuje bledy typu Inoperational, Malfunction left/right front bla bla bo pewnie ma bledy jeszcze po wypadku).

Auto zawiozlem spowrotem do fachowca, okazalo sie ze jak naprawialem to pominalem kleme pirotechniczna na plusie ktora wywalilo podczas wypadku i nie ma zasilania do rozrusznika. Fachowiec powiedzial ze jak wymienie kleme to reszta to kwestia wykasowania bledow przez Stara i ewentualnie kodowanie poduszek - na ECU poduszki byl usuwany crash date).

Wozenie do tego goscia troche mnie kosztuje (laweta, paliwo plus on nie jest tani a nikogo innego w moim rejonie nie ma zeby mi Starem ten samochod zrobil). Moje pytanie to, co jeszcze powinienem sprawdzic jezeli chodzi o elektryke przed tym zanim znow pojade do tego goscia? (skrzynki bezpiecznikow????)

Drugie pytanie to czy na pewno usuniecie bledow zalatwi sprawe? Boje sie ze bede musial robic jakies kodowania/adaptacje badz zdejmowac jakies blokady powypadkowe?

#mercedes #auta #auto #mechanikasamochodowa #diagnostykasamochodowa #diagnostyka
  • 7
@1iostatni: Powod jest raczej prosty, mam warsztat, jestem mechanikiem, auto robie dla siebie wiec moge zaoszczedzic troche grosza. Auto nie jest z dzwona tylko laska wpierdzielila sie na wysoka wysepke i lewy przod byl do wymiany (prawa strona nie ruszona). Potrzebuje pomocy jezeli chodzi o elektronike i diagnostyke.