Wpis z mikrobloga

#mechanikasamochodowa #elektromechanika

Najwyżej wtopie 115zł. Zaryzykowałem. Kupiłem używany wylogowany sterownik do opla. Numery takie same.
Mam OP coma, plus nie chce mi się bawić w wymianę pętli immo oraz pastylki. Druga sprawa że cena za to wszystko rośnie w stosunku do samego sterownika.

Teoretycznie, wystarczy podłączyć nowy komputer wpisać swój pin do auta i dodać go w programie i powinno działać. O dziwo nigdzie w całym internecie nie ma dokładnej instrukcji czy wystarczy tylko tyle.

Cena za to jeszcze jest do zniesienia, a usterka jest uciążliwa. Jak komputer się rozgrzeje od silnika, falują obroty, a po dodaniu gazu obroty spadają, nie da się przez to normalnie ruszać.
Natomiast jak zrobisz przygazówkę na luzie i wciśniesz gaz do końca to silnik zgaśnie.
  • 8
@bigger: Jednak to było takie proste. Założony i dopisany do auta. Stary był naprawiany i to nie hlujnie. Niezazpieczona obudowa normalnie woda może tam się wlewać.
Nie zmienia to faktu że wszystkich problemów to nie usunęło. Na pewno jest lepiej w kilku aspektach. Bo nie ma już takich dziur przy ruszaniu i nie trzeba się bawić gazem żeby go podciągać. ale dalej jest problem z obrotami czy drobna żabka w kilku