Aktywne Wpisy
Bobek_PL +526
Audi a5
Korekta jakieś 600tys km
Aso 2022.05 - 773 255 km
Ogłoszenie 192tys km 2023.10
WAUZZZ8T79A021268 vin
https://m.olx.pl/d/oferta/audi-a5-3-0-tdi-s-line-full-opcja-CID5-IDV5QCv.html
#motoryzacja
Korekta jakieś 600tys km
Aso 2022.05 - 773 255 km
Ogłoszenie 192tys km 2023.10
WAUZZZ8T79A021268 vin
https://m.olx.pl/d/oferta/audi-a5-3-0-tdi-s-line-full-opcja-CID5-IDV5QCv.html
#motoryzacja
Mroczul +185
No i pykło. Okrągłe...
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
TL:DR
W moim przypadku jest to samo. Dwa razy już kontaktowałem się z bookingiem opisując całą sprawę i dostaję odpowiedź o odrzuceniu nagrody: "nie, bo nie".
Szczegóły mojej historii:
Przed sylwestrem ze znajomymi chcieliśmy skorzystać z kuponu (linku do wykonania rezerwacji) od #bookingcom. Miało to zapewnić nam zwrot części poniesionych kosztów za pobyt w dowolnym hotelu.
Jedynymi warunkami według bookingu było:
- wykonanie rezerwacji przed 18 grudnia 2018,
- zapłata za pobyt większa niż 1200zł,
- przyjechanie do hotelu (to raczej jest oczywiste).
Po około 60 dniach miało wpłynąć na moje konto 280zł. Cierpliwie czekałem, aż do momentu, gdy nie wszedłem na booking i nie ujrzałem anulowania nagrody (informacja z dnia 13 stycznia). Co ciekawe odnalazłem maila, którego booking przesłał mi 14 stycznia i potwierdził przelanie pieniędzy (nie zrobili tego, ale zignorowałem sprawę, bo dawali sobie na to chyba aż 60 dni).
Po przeczytaniu tego komunikatu od razu napisałem maila w tej sprawie aby wyjaśnili dlaczego mój cashback został anulowany i jaki jest konkretny powód takiej decyzji. W odpowiedzi dostałem tylko informację, że również widzą w systemie informację o odrzuceniu i nic z tym nie mogą zrobić.
Wysłałem maila z zapytaniem jeszcze raz, dodatkowo podając jakie warunki były do spełnienia i w jaki sposób je spełniliśmy. Załączyłem także list od nich, w którym to wszystko było zawarte. I znowu w odpowiedzi dostałem treść kopiuj-wklej, że nie powiedzą dlaczego i nic z tym nie zrobią.
Screeny z maili wrzucam w komentarzach. Jak myślicie, kierować to od razu do #uokik, czy próbować jeszcze z nimi jakoś dyskutować? Jakieś porady co najlepiej zrobić?
Prawdę mówiąc to też bym odpuścił użeranie się znimi, ale boli mnie to, iż mimo już pracuję, to mentalnie nadal jestem biednym studentem, a ze znajomymi specjalnie wybraliśmy trochę droższy hotel bo liczyliśmy na zwrot od nich. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Po konsultacji tematu na infolinii konsumeckiej wiem, że booking raczej jest po przegranej stronie, ale muszę uzyskać regulamin akcji (którego nigdzie nie ma na ich stronie) i wysłać im wezwanie do zapłaty. Jeśli się to nie uda to
Komentarz usunięty przez autora