Wpis z mikrobloga

Mirki! Trochę mała #afera i ewidentnie #oszukujo
TL:DR


W moim przypadku jest to samo. Dwa razy już kontaktowałem się z bookingiem opisując całą sprawę i dostaję odpowiedź o odrzuceniu nagrody: "nie, bo nie".

Szczegóły mojej historii:
Przed sylwestrem ze znajomymi chcieliśmy skorzystać z kuponu (linku do wykonania rezerwacji) od #bookingcom. Miało to zapewnić nam zwrot części poniesionych kosztów za pobyt w dowolnym hotelu.
Jedynymi warunkami według bookingu było:
- wykonanie rezerwacji przed 18 grudnia 2018,
- zapłata za pobyt większa niż 1200zł,
- przyjechanie do hotelu (to raczej jest oczywiste).

Po około 60 dniach miało wpłynąć na moje konto 280zł. Cierpliwie czekałem, aż do momentu, gdy nie wszedłem na booking i nie ujrzałem anulowania nagrody (informacja z dnia 13 stycznia). Co ciekawe odnalazłem maila, którego booking przesłał mi 14 stycznia i potwierdził przelanie pieniędzy (nie zrobili tego, ale zignorowałem sprawę, bo dawali sobie na to chyba aż 60 dni).
Po przeczytaniu tego komunikatu od razu napisałem maila w tej sprawie aby wyjaśnili dlaczego mój cashback został anulowany i jaki jest konkretny powód takiej decyzji. W odpowiedzi dostałem tylko informację, że również widzą w systemie informację o odrzuceniu i nic z tym nie mogą zrobić.
Wysłałem maila z zapytaniem jeszcze raz, dodatkowo podając jakie warunki były do spełnienia i w jaki sposób je spełniliśmy. Załączyłem także list od nich, w którym to wszystko było zawarte. I znowu w odpowiedzi dostałem treść kopiuj-wklej, że nie powiedzą dlaczego i nic z tym nie zrobią.

Screeny z maili wrzucam w komentarzach. Jak myślicie, kierować to od razu do #uokik, czy próbować jeszcze z nimi jakoś dyskutować? Jakieś porady co najlepiej zrobić?

Prawdę mówiąc to też bym odpuścił użeranie się znimi, ale boli mnie to, iż mimo już pracuję, to mentalnie nadal jestem biednym studentem, a ze znajomymi specjalnie wybraliśmy trochę droższy hotel bo liczyliśmy na zwrot od nich. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Pobierz juch11111 - Mirki! Trochę mała #afera i ewidentnie #oszukujo 
TL:DR
SPOILER

W mo...
źródło: comment_va21rWDYBot734kC3Zjk56BdQRT4P2E2.gif
  • 17
@Ogau: dzięki. Tak własnie robię. Rozmawiałem już z infolinią bookingu. Po 20min dowiedziałem się jedynie "system jest niezawodny i oni nie mają żadnej informacji na jakiej podstawie mój zwrot został odrzucony".
Po konsultacji tematu na infolinii konsumeckiej wiem, że booking raczej jest po przegranej stronie, ale muszę uzyskać regulamin akcji (którego nigdzie nie ma na ich stronie) i wysłać im wezwanie do zapłaty. Jeśli się to nie uda to
@marcin_myl: straszni krętacze. Aktualnie czekam, aż przekażą mi pełen regulamin, według którego odrzucili moją kasę. Jak za każdym razem odpisywali po 1-2h tak teraz czekam kolejny tydzień i milczą. Wczoraj wysłałem jeszcze jednego, bo muszę mieć na piśmie ich odpowiedzi. Rozmowy telefoniczne nic nie dają.