Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Ja już nie mogę. Czy jestem juz za stara żeby poznać jakiegoś ZWYKŁEGO faceta?
Różowa lvl 21.
Miałam do tej pory dwóch chłopaków, związki po ok 2 lata. Jestem raczej poważna jak na swój wiek. Pracuję, studiuję na niezłej uczelni, uprawiam sport, sporo podróżuję i uczę się języka obcego. Jestem szczupła, z twarzy też jest przeciętnie, moze nawet przeciętnie+. Poznaję ludzi, czasem wyskoczę na jakiś wyjazd z uczelni, czasem pójdę ze znajomymi na miasto. Jestem zorganizowana, bo mam sporo obowiązków i przez to tez raczej konkretna. Nie potrzebuję bawić się w 'domyśl się'.
Po zerwaniu zauważyłam, ze mimo jakiejś tam puli znajomych nie ma w otoczeniu nikogo z kim mogłabym stworzyć zwiazek. Nie mam wygórowanych oczekiwań. Chcę kogoś kto podobnie jak ja będzie chciał wyjeżdżać, uprawiać sport i będzie miał aspiracje żeby mieć jakąś w miarę przyzwoitą pracę. Co do wyglądu tez nie mam jakichś wyjątkowo dużych wymagań. Powiedzmy, ze ok polowa facetów w podobnym wieku, mijanych na ulicy odpowiada mi wizualnie.
Gdzie szukać? Co ze mna nie tak? Moze za szybko panikuję? Od rozstania minęło ok pol roku.
Tindera próbowałam, ale nie pasuje mi taki sposób poznawania ludzi.

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Dodatek wspierany przez: Wyjazdy dla maturzystów
  • 17
@AnonimoweMirkoWyznania: 21 lat i za stara? Kurde, to mnie powinni już do muzeum jako eksponat dać. xD
A tak całkiem serio, nie szukaj nikogo na siłę. Skup się na sobie, a z czasem może ktoś zakręci się bliżej Ciebie... Zresztą, pewnie gdybyś tutaj na wykopie napisała, że szukasz kogoś to istnieje spora szansa, że trafiłabyś na ciekawą i wartościową osobę a twój anons nie pozostałby bez echa. ( ͡° ͜