•  

    Czas zacząć miesiąc z Mortalem :) wczoraj na moim kanale YT były pierwsze wrażenia z bety MK11, potem krótki live z ogrywania bety Mortal Kombat 11, a dzisiaj na kanał wskoczył pierwszy (z trzech) odcinek nt. zmian jakie przeszła seria spod znaku smoka na przestrzeni lat.
    W dzisiejszym odcinku przedstawiam zmiany które przetoczyły się w serii w klasycznych odsłonach serii tj. w Mortal Kombat, Mortal Kombat 2, Mortal Kombat 3, Ultimate Motrtal Kombat 3, Mortal Kombat Trilogy oraz w bonusie Mortal Kombat Mythologis: Sub-Zero.

    Za około tydzień powinienem wyrobić się z montowaniem drugiego odcinka - którzy przeniesie nas do świata 3D. A w ostatnim odcinku wrócimy do świata dwóch wymiarów i zanurzymy się w świat przedstawiony w grach na obecną i poprzednią generację konsol.
    Pewnie w między czasie pojawi się coś więcej z Bety MK11, a już 24 kwietnia zacznie się dla mnie prawdziwe Mortalowe szaleństwo czyli premiera Mortal Kombat 11.

    Ciekaw jestem ja wiele w was jedzie wraz ze mną w wagoniku hypetraina.

    #staregry #retro #retrogaming #mortalkombat

    źródło: youtube.com

    •  

      @Sulikczek obejrze jak wrócę do pieczary ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      @Sulikczek: Obejrzę, jak skończę ogrywać betę. ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ

    •  

      @ERrorMACro: beta super :D ale brakuje mi jednak trybu lokalnego 1vs1. Postacie dostępne bardzo fajne, animacje postaci zajebiste.
      Oczywiście chciałoby się trochę więcej postaci, ale dobre jest to co już mamy.
      Która postać póki co Ci siedzi najlepiej ? Ja póki co miałem czas tylko pograć Baraką ze sztandarem oraz Kabalem. Obie postacie fajne, ale Baraką gra mi się trochę lepiej (a nigdy Baraką w żadnej części nie grałem dłużej niż 30 minut).

    •  

      @Sulikczek: Przyznam szczerze, że na początku miałam naprawdę duży problem z kombosami. Grało mi się topornie, rozgrywka wyglądała na strasznie powolną i nieudolną. Cały czas miałam w głowie techniki z MKX, które tutaj się nie sprawdzały. Ale jak już siadło, to żałowałam, że beta trwała tak krótko. (✌ ゚ ∀ ゚)☞
      Grałam każdą bazową wariacją i bawiłam się też trochę customizowaniem umiejętności. Najbardziej spodobał mi się właśnie Baraka ze sztandarem (ta sama historia - nigdy specjalnie nie przepadałam, a tutaj rozgrywka była niezwykle dynamiczna, crushing blow wchodziły jeden za drugim), no i Jade we wszystkich odsłonach. Największe rozczarowanie to niestety Skarlet, ale może po prostu musiałabym trochę więcej posiedzieć nad customizacją, żeby bardziej ją wyczuć. Bardzo czekałam na to, żeby nią zagrać, a jak już zagrałam, to było tak... meh. ( ͡° ʖ̯ ͡°) Pozostałe postaci - było fajnie, ale mainować raczej nie będę. Czekam na Nooba, Errona i liczę na Ermaca w DLC. ( ͡º ͜ʖ͡º)
      Też zabrakło mi trybu lokalnego, bo online = mnóstwo rage quitów ( ಠ_ಠ), opuszczania pojedynków, a ile razy można cisnąć tę samą wieżę z 5 przeciwnikami na krzyż. Mogli chociaż dorzucić wieżę z modyfikatorami, żeby urozmaicić te walki offline.
      No a graficznie - jest pięknie. Po prostu. Detale, tekstury, otoczenie, same postaci - miazga. Odliczam już dni do premiery. (。◕‿‿◕。)

    •  

      @ERrorMACro: dokładnie Baraka ze sztandarem jest świetną opcją, chociaż mój kumpel odwalał niesamowite rzeczy za pomocą Baraki z wystrzeliwującymi kolcami.

Gorące dyskusje ostatnie 12h