Wpis z mikrobloga

@Hershel czyli po zsumowaniu tych 4 przedmiotów mam wynik ,tak? I liczę tylko raz,przykładowo jak z matmy podstawowej mam 90% to mam 117pkt, a z rozszerzenia 40% czli 80pkt to rozszerzenia już nie dodaję do tego wyniku?
Na pewno lepsza PRZ niż WSIiZ


@wolnynajmita: na pewno jak chodzi o informatyke w rzeszowie to najlepiej wyglada polibuda w papierach

oczywiscie pierwsze lata to filtrowanie slabych studentow matematyka, fizyka, przedmioty zwiazane z podstawami elektroniki, elektryki i ogolnych podstaw swiata pradu, z czasem podstawy programowania, baz, systemow itp im pozniejszy rok tym lepsze podejscie prowadzacych, mniej przedmiotow nastawionych na odsianie studentow itp ale bez uczestnictwa w kolach, robienia ambitnie projektow, robienia
via Android
  • 0
@3mortis jestem akurat po technikum teleinformatycznym,więc z tymi pierwszymi latami nie powinno być problemu, chce wybrać sieci komputerowe jako specjalizacje
@gacusx nie nastawiaj sie tak, ja miale mature z matmy na prawie 100%, pisalem rozszezona itp

Nastawialem sie, ze przeciez z czym jak z czym ale z technicznymi przedmiotami i matematyka nie będzie problemów i srednio sie przykladalem

Ale okazuje sie, ze poziom matematyki, fizyki, elektryki itp na poziomie maturalnym to gunwo :p

Calki, pochodne, liczenie bledow, odchylen, masa praw odnosnie prądu, przeksztalcen itp

Mnie do matur tego nie uczyli, a prowadzacy
via Android
  • 0
@3mortis O proszę, to ja z rozszerzenia na pewno tyle nie będę mieć. Dzięki za jakieś rozeznanie,bo teraz mniej więcej wiem już na czym stoję. Chce się przyłożyć do studiów ,ale no zobaczymy. Chciałbym się tam dostać,a jak już się dostanę to na pewno bym chciał poświęcić dużo czasu do nauki
@gacusx: zasadniczo po prostu material maturowy a studia na polibudzie to inny lvl, to samo fizyka, elektronika itp
a pierwsze lata to bedzie niestety selekcja i szkola zycia, jedna grupa ma super prowadacego - o co wam chodi, izi fizyka