•  

Mirek 26 Bielsko-Biała

Zgłoszenie nr 483 z dnia 2019-03-30 09:19:41

Imię: Mirek
    Miejscowość: Bielsko-Biała
    Kim jestem?
    Jestem dorosłą istotą ludzką, a dokładnie mężczyzną, aktywnym fizycznie, który zazwyczaj jest spokojny, cierpliwy i trochę nieśmiały, ale czasem wpadającym w tryb berserkera kiedy jestem wkurwiony absurdem głupoty ludzi. Domyślnie szanuję, toleruję ludzi, gdy oni szanują mnie i innych. Jestem bardzo wyrozumiały i empatyczny, dlatego umiem wysłuchać drugą osobę i łatwo zrozumieć ją. Lubię bardzo śmieszkować i mam luźne podejście do życia. Jako optymista, lubię też logicznie myśleć i nie wypieram się faktom. Lubię pokonywać trudności zamiast odwracać się od nich i dlatego wolę robić wszystko na bieżąco i mieć poukładane.
    Z zawodu jestem programistą. Nie lubię klubów, wolę chodzić na koncerty. Mój ostatni związek trwał 5 lat. Nie wysiedzę przy większości tv show, większości polskich filmach i innych płytkich jak chujowy barszcz filmach/serialach, nie lubię pseudo celebrytów. W ogóle nie oglądam telewizji! Mam totalnie gdzieś obecną globalną modę, społeczne trendy, tradycję i kulturę, duchowieństwo, religijność (które już są tak zjebane, ciekawe czy ludzie zjebią to na amen). Chcesz wiedzieć o chuj chodzi napisz ( ͡° ͜ʖ ͡°) Na codzień nie przeklinam (✌ ゚ ∀ ゚)☞

Wygląd
    179cm, 81kg, ogólnie w miarę umięśniony, szerokie ramiona, okularnik, krótkie ciemno brązowe włosy. Na codzień ubieram jeansy, czarną koszulkę lub jakąś koszulę. Ogólnie to chodzę w ciemnych ubraniach. Lubię obuwię z reeboka. Czasami ubieram glany, trampki.

Zainteresowania
    Gry, książki, psychologia, programowanie, muzyka, góry, rower, strzelnica, samodoskonalanie się.
    Muzyka: Rock, Heavy Metal, Thrash Metal, Rock progresywny, Metal progresywny.
    Filmy, seriale i książki: thrillery, sci-fi, psychologiczne, zawiłe.
    Wyjazdy na wakacje bardziej w formie podróżowania, zwiedzania lub wypoczywanie gdzieś na odludziu.