Wpis z mikrobloga

Byłem wczoraj na spotkaniu z tindera
Laska dosłownie 150 cm w wysokich butach, a ja 188 cm.
Wyglądało jakbym poszedł z 13 letnią siostrą na piwo xD
Dodam jeszcze, że wcześniej miała chłopaka 1,96 cm i powiedziała, że ona lubi wysokich ¯\_(ツ)_/¯
Dziewczyna kompletnie bez poczucia humoru. Mówiłem coś dla żartów, a ona zawsze odbierała to na poważnie...

Zapytała się mnie czy mieszkam sam
Ja lvl 21, ona 20
Mówię, że nie bo jestem na stażu, a studiuję zaocznie i pomyślę o tym po licencjacie.
Odpowiedziała mi, że to jest troszkę żałosne, że w moim wieku dalej mieszkam z rodzicami, bo ona od 16 roku mieszka sama tylko rodzice wysyłają jej pieniądze ale mieszka sama i jest samodzielna XDDDD

Dupa mnie zapiekła, przyznaję. Po pierwszym piwie zaproponowałem bilarda z myślą, że ją #!$%@? i się pośmieje, a przegrany zapłaci za grę xd

Zagraliśmy 4 "mecze" i wszystko #!$%@?łem... Może 2 razy miałem szansę uderzyć w bile
Okazało się, że zna doskonale ludzi pracujących w tym miejscu i może sobie przychodzić w wolnym czasie i korzystać z atrakcji.
Jak płaciłem przy barze, to czułem się jak bohater jakiejś #!$%@? pasty na mirko xD

Chyba najgorsze moje dotychczasowe spotkanie z tinderówką.
Inne poczucie humoru, jedyne zainteresowania, to oglądanie polskich seriali oraz czytanie książek. Zapytałem się jakie książki czyta, to odpowiedziała, że różne a jak zacząłem się dopytywać, to jebnęła fochem XD
#tinder #przegryw #randkujzwykopem #logikarozowychpaskow
  • 80
Stary jak to nie jest pasta czy bait to ja #!$%@?...


@SIX_PATHS_OF_PAIN: może nie być :) Niektórzy mają dzianych starych, którzy już w szkole średniej mają ich dość. Miałem kolegę w liceum, któremu matka kupiła mieszkanie, żeby nie musiał dojeżdżać do liceum ani wynajmować pokoju na stancji, a później kolejne mieszkanie w Warszawie jak poszedł na studia.
@Yakuza123: to bardzo proste jest
ty myslales ze zlapales pana boga za nogi bo odpisala do ciebie jakas mala #!$%@?