Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Czy jak odmówię stażu w up 2 raz to automatycznie zostaję skreślona z listy bezrobotnych? Rejestrowałam się w up 4 miesiące temu, jestem po ekonomii i chciałam staż w tym kierunku. Na ostatnim spotkaniu zaproponowała mi staż w pepco i odmówiłam, babka się wkurzyła i powiedziała że jak za miesiąc nie znajdę sobie sama pracodawcy który złoży wniosek w urzędzie, to kieruje mnie na to co ma. I nie znalazłam, dzisiaj byłam w up i babka chciała wcisnąć mi staż na kelnerkę w pobliskiej karczmie. Dodam że pracowałam jako kelnerka w dobrej restauracji przez 1,5 roku i w up to podałam. Wkurzyłam się i powiedziałam jej, że jakbym chciała być kelnerką to bym tam wróciła i zarabiała 3 tys na rękę, a nie jakieś grosze na stażu i że jak ma mi dawać takie propozycje to niech mi da po prostu spokój i będę sobie sama dalej szukać czegoś. Babka się wkurzyła i do mnie z pretensjami czego ja oczekuje skoro nie mam doświadczenia żadnego w zawodzie. I że powinna mnie wykreślić już za pierwszym razem jak odmówiłam tego stażu w pepco. Co mam zrobić, nie chcę tam iść, ale potrzebuję ubezpieczenia, teraz zajmuję się dzieckiem takiej babki ode mnie ze wsi, jak mnie wykreślą to będę musiała iść do jakiejkolwiek pracy na umowę, a nie chcę, bo wtedy życiu nie znajdę pracy w zawodzie (jestem już prawie 2 lata po licencjacie). Z tą babką się nie dogadam, bo jest już wkurzona na mnie, zresztą od początku była niemiła strasznie i z łaską mnie obsługiwała. Czy up może mi w ogóle zaproponować staż na kelnera jak byłam kelnerem 1,5 roku i to w lepszej restauracji? Można się od tego jakoś odwoływać?
#pracbaza

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Dodatek wspierany przez: Wyjazdy dla młodzieży
  • 12