Wpis z mikrobloga

@peszmerd: Wymiana dwumasy na sztywne, „jednomasowe” koło zamachowe i sprzęgło z mocniejszymi okładzinami i tarczą. Nie w każdej konfiguracji się to opłaci, bo nie zawsze ten zestaw wytrzyma większe obciążenie ze strony silnika, skrzynia też mocniej obrywa. Ale to też dużo zależy od tego, jak kto jeździ.
@szkorbutny: niestety obawiam się, że @Sm3rf1k ma rację - mój szwagier też twierdzi, że zamiana dwumasy na sztywne koło skończy się takim przeniesieniem drgań i wibracji, że rozwali to w konsekwencji skrzynię biegów. Mówimy o Mazda 3 1.6 diesel 109 KM 2005 r. od 4 lat w moich rękach. Kupiłem ze stanem licznikowym 175 tys. (ile naprawdę jest wie tylko poprzedni właściciel, Bóg oraz laweciarz, który go skręcił u jakichś cieciów