•  

    #eu4

    Jak tam stan EU IV na kwiecień 2019? Zjebali jeszcze gorzej, czy zaczyna się karuzela spierdolenia odkręcać?

    •  

      @Khaine: Właśnie nudno, cisza, brak patchy, nic się nie dzieje. Podobno ten rok ma być bez DLC, dopiero na koniec roku patch/DLC zmieniające fundamentalnie część mechanik gry pokroju najemnicy i będący reworkiem mapy Europy.

    •  

      @Khaine: Ogólnie jak czytam z dzienników deweloperskich

      - zmiany w "estates" i "najemnikach"
      - zmiany w mapie Europy
      - przerobienie silnika gry (ma elementy z EU3)
      - wersja 64-bit
      - nowy silnik renderujący (ukradną z Imperator Rome, czyli swojej nowej gry)
      -

    •  

      @qnebra: Brzmi dobrze. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Gra potrzebuje gruntownego reworku od góry do dołu w niektórych mechanikach, żeby znowu czuć że to prawdziwe grand strategy a nie kolorowanka na mapie Europy ( ͡° ʖ̯ ͡°)

    •  

      @Khaine: To coś takiego podobno ma być. Kolorowanie mapy też ma się doczekać zmian, by jak to sami piszą

      "we still managed to replicate some of the improvements they have made. The main one is that the colorizing of the provinces on the map is now done mostly on the GPU, while in the past it used to consume precious CPU cycles to display whatever horrible experiment in bordergore your game was about."

    •  

      Gra potrzebuje gruntownego reworku od góry do dołu w niektórych mechanikach, żeby znowu czuć że to prawdziwe grand strategy a nie kolorowanka na mapie Europy ( ͡° ʖ̯ ͡°)

      @Khaine: Tak po prawdzie, to vanilla zawsze była kolorowanką, i zawsze będzie. Ot tak została zaprojektowana.

    •  

      @myzael: I Paradox zauważył po sześciu latach, że kolorowanie jest zepsute od strony technicznej i powoduje zbyt duże zużycie CPU, co przekłada się na lag w grze.

    •  

      @qnebra Wiedzieli wcześniej, tylko mieli wyjebane.

    •  

      @myzael: Niemniej i tak dobrze, że postanowili naprawić grę od strony technicznej.