•  

    Oto kary za trzecią rundę Kajman GT4 Series by Motorsport Capsule @ Grobnik:

    PRO:
    Shalky - 1PK
    Reto - 1PK
    Piotr Włodarczyk - 6PK
    Lucjan Próchnica - 4PK
    Mateusz Mazurek - 4PK
    fenixtreme - 2PK
    kj5d - 3PK
    Manux - 2PK
    Robertus - 2PK
    V.GEDVILAS - 2PK

    SEMI:
    Nakon - 10PK
    Smakowy - 7PK
    Sqrubby - DQ
    kimsix - 4PK
    Zadra - 4PK
    Fifa - 5PK
    Heblo - 1PK
    Kucma19 - 2PK
    Rytis Rinkevcius - 6PK
    DRN - 3PK
    Baster - 4PK
    Takieklocki - 2PK
    Leonamis - 6PK
    Inco - 6PK
    MrFloyd - 1PK
    Wolf24h - 1PK
    Qcor - 1PK

    AM:
    Bryckiet - DQ
    Mozadron - DQ
    Tarec - 2PK

    PK łącznie:
    ADAM - 3PK
    Alf - 3PK
    B22i - 1PK
    Baster - 4PK
    BATES911 - 2PK
    BEKU - 1PK
    BRYCKIET - 5PK
    Cabajo - 1PK
    DARIO FUNT - 3PK
    Darsoon - 7PK
    DawidK221 - 3PK
    DRN - 3PK
    DVO - 1PK
    ERACNY - 1PK
    fenixtreme - 2PK
    FIFA - 9PK (ZAKAZ STARTU W QUAL @ Road Atlanta)
    galant - 5PK
    GINTARAS ST - 12PK (Kara odbyta)
    HAREK312 - 3PK
    Heblo - 1PK
    Inco - 6PK (ZAKAZ STARTU W QUAL @ Road Atlanta)
    KIMIZ - 1PK
    kimsix - 4PK
    kj5d - 3PK
    KOWALLO - 5PK
    KREYZILOCK - 1PK
    Leonamis - 6PK (ZAKAZ STARTU W QUAL @ Road Atlanta)
    Lucjan Próchnica - 4PK
    LUKA - 4PK
    M1K0_CTRL - 4PK
    Manux - 2PK
    Mateusz Mazurek - 4PK
    MIREKZNAZWISKA - 1PK
    MRBWOAH - 2PK
    NAKON - 16PK (DQ RACE 4 Road Atlanta)
    NEVILX - 2PK
    Piotr Włodarczyk - 6PK (ZAKAZ STARTU W QUAL @ Road Atlanta)
    renXAH - 2PK
    RETO - 3PK
    ROBERTUS - 3PK
    RYTIS RINKEVICIUS - 13PK (DQ RACE 4 Road Atlanta)
    Smakowy - 7PK (ZAKAZ STARTU W QUAL @ Road Atlanta)
    Shalky - 1PK
    SUPR4 - 6PK (ZAKAZ STARTU W QUAL @ Road Atlanta)
    SZYMID - 17PK (Kara odbyta)
    Takieklocki - 2PK
    Tarec - 5PK
    Tudziek - 1PK
    TYPOWYJANUSZ - 1PK
    V.GEDVILAS - 5PK
    VESTARR - 1PK
    VINTAGE - 1PK
    Y4AP4N - 16PK
    ZADRA - 10PK
    ZAF3RO - 5PK
    MrFloyd - 1PK
    Wolf24h - 1PK
    Qcor - 1PK

    --------------------------------------------------------------------
    Ewentualne odwołania odnośnie kar prosimy składać w komentarzach poniżej z wyraźnym zaznaczeniem prośby o ponowne rozpatrzenie sytuacji i swojej argumentacji.

    arkusz szczegółowy - KLIK
    --------------------------------------------------------------------
    #acleague

    źródło: R3_v1.jpg

    •  

      @ACLeague: Witam serdecznie, chciałbym odwołać się od decyzji sędziów nadanej na mnie za sytuację w drugim wyścigu (czas 3:10). Uważam że sytuacja powinna zostać rozpatrzona jako RI. Misiu rally będąc po mojej lewej stronie zjeżdża na prawo, chcąc uniknąć kolizji z nim odbijam do prawej jednakże znajduje się tam już almclox, którego nieszczęśliwie uderzam. W wyniku czego tracę przyczepność i wpadam w poślizg. Szczęśliwie almclox jak i misiu rally jadą dalej. Chciałbym zaznaczyć iż nie miałem intencji celowego wjechania w almclox, a uniknięcia potencjalnej kolizji. Jechaliśmy 3 wide, co już było dość dużym wyzwaniem. Dodatkowo chciałbym również zaznaczyć o ścieśnieniu zakrętu przez almclox, gdzie nie pozostawia mi za dużo miejsca w zakręcie, w którym wyjeżdża się jednak dość szeroko. Proszę sędziów o przeanalizowanie tego incydentu również z kokpitów kierowców.

    •  

      @ACLeague
      Witam serdecznie, chciałbym odnieść się do incydentu w drugim wyścigu (czas 15:50) gdzie dochodzi do kontaktu miedzy mną (DRN) a smakowym. Uważam iż decyzja podjęta przez sędziów jest niesłuszna. Widząc błąd smakowego na wyjściu z zakrętu podjąłem się manewru wyprzedzenia go. Praktycznie na wyjściu z zakrętu smakowy stara się zacieśniać zakręt po czym uderza w bok mojego pojazdu. Proszę aby sędziowie sprawdzili perspektywę z kokpitu w moim pojeździe, ewidentnie widać że zostawiam miejsce smakowemu (po samym incydencie opanowuje pojazd i kontynuuję jazdę bestline). Rozumiem również iż sytuacja jest dość szybka i ciężko wydać osąd, jednakże patrząc na incydent z różnych perspektyw, nie stwierdzam aby incydent wynikł z mojej winy. Szczęściem było to że uderzenie, które otrzymałem nie zakłóciło zbytnio mojej jazdy, mogło wszak to się skończyć inaczej i mógłbym skończyć swoją przygodę na trawie, gdyż wszelkie uderzenia w tylnią część pojazdu są niebezpieczne. Proszę sędziów o ponowne przeanalizowanie incydentu.

      +: Manux
    •  

      @ACLeague: odwołuje się - wyjebalo mnie z gry po prostu i nie mogłem przez pewien czas wejść na serwer.

    •  

      @ACLeague: Piszę w imieniu kierowcy Vaidotas Ge

      "I don't agree with given penalty, In the situation I was involved in with Hitmanson, it was he that lost control in the corner due to jump and drove onto my line, that ended im me losing control and hitting him and Piotr Włodarczyk at the corner exit."

      Ze swojej strony, pan Litwin obrał linię która była wolna po lewej Hitmansona, a Hitmanson z kolei celował od razu w apex kolejnego zakrętu przez co doszło do kontaktu. Nie pomogło że na uskoku nie miał kontroli nad pojazdem.

      Pan kierowca Litwin Vaidotas prosi o anulowanie punktów nałożonych na niego.

    •  

      @ACLeague: Moje 2 punkty po kontakcie z M1k0_ctrl to jakaś kpina. Chłop zrobił uślizg na zakręcie #1, więc próbował się uratować przy wejściu w zakręt #2 dosłownie taranując mnie gdy był wyprzedzany, ale to ja dostaję punkty, bo nie dałem się zepchnąć?
      I gdzie w ogóle jest moje zgłoszenie tego zdarzenia?

      Proszę to rozpatrzyć jeszcze raz, bo albo pomieszały wam się rubryki, albo sędzia się czegoś opił.

    •  

      Piszę jako Kimsix, proszę o ponowne rozpatrzenie sytuacji z wyścigu pierwszego czas 00:30:40, jadę swoim torem jazdy a Zadra najeżdża na mnie z prawej strony zahaczając i wpadając w poślizg. Druga sytuacja z wyścigu drugiego czas 03:39 jadę daleko z przodu ponownie swoim torem jazdy, Zazdra mocno spoznia hamowanie i uderza we mnie. Moim zdaniem są to ewidentne błędy ze strony Zazdry a nie mojej.

    •  

      Proszę o ponowne rozpatrzenie sytuacji:

      (26) 7:40 vs Plupi -> dość brawurowa jazda i próba wyprzedzania za wszelką cenę w trudnym technicznie miejscu. Wcześniej w tej sytuacji zajechał drogę Basterowi więc, jak widać miał nieco szersze ambicje.

      (32) 5:48 vs Baster -> proszę zwrócić uwagę że to Baster uderza w mój samochód na wysokości tylnego koła. Ruch kierownicy w lewo między 5:45/46 - ten odcinek toru pokonuje się optymalnie ścinając do wewnętrznej. Tak doświadczony kierowca jak Baster zapewne o tym wie. Zapewne zna również zasadę "nie mam miejsca to nie wyprzedzam". Chyba że wyznaje zasadę nie mam miejsca to sobie zaraz zrobię miejsce.

      (37) 15:09 vs WMD Zawodnik który przed chwilą dopiero co opuścił tor nie powinien tak szarżować stwarzając tym samym zagrożenie dla innych. Brudne opony oraz utrata tempa zachęcają do popełniania głupich błędów. Jechałem czystym i optymalnym torem z dużo większym tempem w tym odcinku. Dokładny moment uderzenia 15:10 (screen). Wartości na liczniku kolejno: Zadra 144km/h, WMD 139km/h. Proszę również zwrócić uwagę na kamerę pokładową oraz ruch kierownicy uciekający na zewnątrz toru. Wypadnięcie z toru nie jest niczym przyjemnym, ale próba rozładowania frustracji na innych uczestnikach to już lekkie przegięcie. Wydawać by się mogło, że kolizja niegroźna, ale w tylnonapędowych autach każda najmniejsza ingerencja w obrębie tylnej osi kończy się destabilizacją toru jazdy (popularna technika interwencyjna stosowana przez służby). W tym przypadku skończyło się to drobnym otarciem zderzaka i utratą 5 pozycji.