Aktywne Wpisy
Melkovva_ +48
Właśnie się #!$%@?łam i wydarłam mordę na sąsiada #!$%@?, od 4 przychodzą do niego #!$%@? ludzie po towar, pukają #!$%@?, śpią albo r00chaja się na klatce albo wymuszają jakieś drzwi do garażu (serio). Koleś przyszedł teraz z dupą xD która się cały czas śmiała.
Ja mam już dość, codziennie od 3 nie mogę spać a o 6 wstaje do #!$%@? wafla.
I podobno moje dzieci hałasują ale jak do nich te zjeby
Ja mam już dość, codziennie od 3 nie mogę spać a o 6 wstaje do #!$%@? wafla.
I podobno moje dzieci hałasują ale jak do nich te zjeby
#zwiazki Mój #rozowypasek stał się dla mnie oschły, nie widzieliśmy się 2 tygodnie ale codziennie ze sobą pisalismy i już to wyczułem w wiadomościach już nie było emotek a bardziej odpowiadanie na odczepne, spotkaliśmy 2 tygodnie po mocnej kłótni, niby wcześniej pogadaliśmy było spoko do czasu, na spotkaniu teksty typu widzieliśmy jakas wystawę to ona mówiła, że Jak szła z kimś to widziała, zapytałem zdziwiony że tu była(miasto 100km od domu) to
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Dzisiaj poprzez wyciągnięcie jakiegoś przekaźnika samochód wprowadził się w tryb serwisowy, ale na OBD nie wyświetlił żadnych błędów.
Poza tym mam pewien problem z wentylatorem w Chevrolecie Cruze 1.4 Turbo. Po nagrzaniu silnika do odpowiedniej temperatury cały czas pracuje, nawet przy ujemnej temperaturze na zewnątrz. Co ciekawe, wprowadziliśmy auto w tryb serwisowy poprzez wypięcie przekaźnika. Okazało się, że wentylator poprawnie włącza się przy powyżej 100 stopnia i gdy silnik osiąga mniejszą temperaturę to się wyłącza. Powtórzyliśmy to samo w normalnym trybie w takich samych warunkach i temperatura nie chce spaść poniżej 105 stopni, przez co cały czas wentylator kręci.
#mechanikasamochodowa #pytanie #pytaniedoeksperta #samochody
@miked: Da się, często sprytni cziptunerzy wywalają całe tablice błędów aby klientowi nie zapalił się przypadkiem chceck i do nich nie wrócił z reklamacją.
No właśnie. Kupiłem auto w sierpniu i zaczynam mieć podejrzenia, że zostałem po prostu oszukany. Jak to udowodnić?
Oprócz tego sterowniki lpg mają opcje kasowania błędów (wszystkich, bądź wybranych) w locie.
Auto nie jest zagazowane.
@biskup2k
Na wyświetlaczu średnie spalanie 9,1. Wydaje się, że nie jest szczególnie duże, ze względu na to że nie robię długich tras. Chyba, że wskaźniki spalania również można oszukać?
Ale to było takie wtrącenie bardzo luźno związane z twoją sprawą a bardziej chodziło mi o porównanie ciśnienia doładowania względem serii.
Jeszcze są samodzielne kasowniki błędów OBD które można