Wpis z mikrobloga

@krecik000 opadła mi szczena

czy to ostatnie zdjęcie w porównaniu do tego pierwszego to widok 3d do renderu? To pierwsze wygląda zdecydowanie lepiej. Który widok widać w Googlach, jakich używasz?

W jaki sposób odwzorowywałes otoczenie, okolice domku?

Czy dużo się zarabia na czymś takim? Jestem grafikiem 3d.
@caribbean: Cieszę się że się podoba.

ad. 1 Wszystkie załączone widoki są generowane w czasie rzeczywistym. Na ostatnim załączonym screenie projekt jest jeszcze nieukończony - na wielu statycznych obiektach na scenie nie jest obliczone światło i dlatego wszystko wygląda płasko. W goglach widać obraz taki jak na pierwszych dwóch jpg. Jedyna różnica to wyłączone dof (głębia ostrości) którą włączyłem jedynie żeby zrobić screeny.

ad. 2 Otoczenie odwzorowałem pobierając model działki z
@fifi770: Ogólnie miałem doświadczenie w robieniu wizualizacji z okresu studiów, zagadnienia związane z 3D nie były mi obce więc zacząć było łatwo. Zacząłem na próbę robiąc kolejny projekt i okazało się że UE4 jest bardzo przyjazny, materiałów w anglojęzycznym internecie sporo. Wiedza głównie z dokumentacji samego silnika - zaczynałem od tego Tutoriale na yt i ue4 aswerhub.
No właśnie mieszkam w Norwegii i zarobiłem za ten projekt (projekt architektoniczny + wizualizacje)
krecik000 - @fifi770: Ogólnie miałem doświadczenie w robieniu wizualizacji z okresu s...

źródło: comment_xsw4jaCFiZmgbI0haBBtcQ6IeUnhQnG1.jpg

Pobierz
@krecik000 wiem bo też robiłem. Dlatego UE pod archwiz to często zbyt duże przedsięwzięcie by robić to komercyjnie, no chyba że z średnim rezultatem jak tu. Rzecz jasna bez urazy, znam ten ból.
@krecik000 no moim zdaniem to wygląda #!$%@? a exterior to już w ogóle, grafika na poziomie 2014 roku, shadery wyglądają jak sam diffuse, nawet geometria bardzo oszczędna np. w kuchni. No ogólnie kicha a pewnie robiłeś to z miesiąc. Ja rozumiem że to interaktywne ma być ale nawet tak gówniany projekt na oculusa by potrzebował z gtxa 1060, więc niewiele osób to odpali, przy czym zakładam że nie jest to skompilowane do
no moim zdaniem to wygląda #!$%@? a exterior to już w ogóle


@einz: Dzięki za konstruktywną krytykę ( ͡º ͜ʖ͡º)

grafika na poziomie 2014 roku


@einz: Uff... Dobrze że nie [na poziomie 2007](https://www.wykop.pl/wpis/24054009/grafika3d-boldupy-to-moje-smutne-#!$%@?-nic-p/) ( )

pewnie robiłeś to z miesiąc


@einz: Rozumiem że piszesz z własnego doświadczenia. Mi zajęło 9 dni pracy. Mam gotowy szablon projektu UE4 którego
@einz: Właśnie napisałem komentarz na temat archviz w UE i zajrzałem do tego tematu sprzed 3 lat i muszę Ci przyznać rację w sprawie wykorzystania UE do tego celu. Tak jak wtedy byłem zagorzałym zwolennikiem UE, tak teraz pracuje głównie na offline rendererze i zgadzam się z Tobą że w zdecydowanej większości przypadków nie jest opłacalne wykorzystanie go do komercyjnych projektów.