Wpis z mikrobloga

@krecik000 opadła mi szczena

czy to ostatnie zdjęcie w porównaniu do tego pierwszego to widok 3d do renderu? To pierwsze wygląda zdecydowanie lepiej. Który widok widać w Googlach, jakich używasz?

W jaki sposób odwzorowywałes otoczenie, okolice domku?

Czy dużo się zarabia na czymś takim? Jestem grafikiem 3d.
@caribbean: Cieszę się że się podoba.

ad. 1 Wszystkie załączone widoki są generowane w czasie rzeczywistym. Na ostatnim załączonym screenie projekt jest jeszcze nieukończony - na wielu statycznych obiektach na scenie nie jest obliczone światło i dlatego wszystko wygląda płasko. W goglach widać obraz taki jak na pierwszych dwóch jpg. Jedyna różnica to wyłączone dof (głębia ostrości) którą włączyłem jedynie żeby zrobić screeny.

ad. 2 Otoczenie odwzorowałem pobierając model działki z
@fifi770: Ogólnie miałem doświadczenie w robieniu wizualizacji z okresu studiów, zagadnienia związane z 3D nie były mi obce więc zacząć było łatwo. Zacząłem na próbę robiąc kolejny projekt i okazało się że UE4 jest bardzo przyjazny, materiałów w anglojęzycznym internecie sporo. Wiedza głównie z dokumentacji samego silnika - zaczynałem od tego Tutoriale na yt i ue4 aswerhub.
No właśnie mieszkam w Norwegii i zarobiłem za ten projekt (projekt architektoniczny + wizualizacje)
krecik000 - @fifi770: Ogólnie miałem doświadczenie w robieniu wizualizacji z okresu s...

źródło: comment_xsw4jaCFiZmgbI0haBBtcQ6IeUnhQnG1.jpg

Pobierz
@krecik000 wiem bo też robiłem. Dlatego UE pod archwiz to często zbyt duże przedsięwzięcie by robić to komercyjnie, no chyba że z średnim rezultatem jak tu. Rzecz jasna bez urazy, znam ten ból.