Wpis z mikrobloga

@Karabekian: Pytanie od rowerowego amatora. Wygodnie się jedzie, gdy tyłek jest wyżej niż kierownica? Nie bolą nadgarstki? Bez spiny, myślałem że profesjonaliści jeżdżą tak ze względów aerodynamicznych, ale zakładałem, że to musi być strasznie niewygodne.
@muussk: Plecy tak nie #!$%@?ą jak przy bardziej wyprostowanych pozycjach, ale za to ramiona muszą się przyzwyczaić bo przejmują częściowo ciężar. No i jest jeszcze aspekt odpowiedniego doboru rozmiaru roweru do swojej budowy.
@muussk:
Jeździ się bardzo wygodnie - to wbrew pozorom bardzo zrelaksowana pozycja, wcześniej miałem szosę i z jej agresywną geometrią faktycznie czasem bywało niewygodnie. Ale w gruncie rzeczy o wiele bardziej komfortowo jeździ się tak, niż "na prosto".

@majeranek: Panaracer Gravelking 35c (podobno realnie mają 38, ale nie mam czym zmierzyć)

@anthoris: Przydaje się, Sora lubi łańcuchem pomajtać na nierównościach... zastanawiam się czy by Alivio na tył nie wrzucić
@screwdriver: Kupiłem go w połowie marca, ale okazało się że Decathlon opchnął mi rower którego nie miał na stanie, więc finalnie pojawił się u mnie dopiero ok. 10 kwietnia. Dali mi za to kupon na 150 zł, w ramach rekompensaty XD. Zrobiłem już na nim ok. 200 km i mam parę uwag.
- następny rower jaki kupię będzie pełnoprawnym gravelem. To jest swoista hybryda - nie wrzucisz tu nic szerszego niż
@Karabekian: brałbyś pełnoprawnego gravela tylko ze względu na opony? Te gravelkingi są za wąskie? Sam się nad nim zastanawiam ale właśnie nie mam doświadczenia z oponami węższymi niż 2.0 xD Chce tym jeździć po mieście czyli dziury, kraweżniki, przejazdy kolejowe itp. Jakie ciśnienie nabijasz do tych oponek?
@Karabekian: no właśnie rozważam również merlina jednak zastanawia mnie jak stoi sprawa z komfortem - z rozumianych wzgledow nie przymierze się do niego, a zależy mi na czymś bardziej w stylu endurance niż typowej agresywnej szosy. No i nie wiem jakie opony tam wejdą, a chciałbym rowerem śmigać również po lasach, szutrach i po mieście.