Aktywne Wpisy
rzzz +33
Od paru lat robię w software hausie, jakieś 150 osób w całej PL, kilkanaście projektów dla różnych klientów. Różne branże, różne kraje (głównie UK, Norwegia, Szwecja, ale nie tylko), różne technologie. Generalnie spora dywersyfikacja przychodów.
Jeszcze dwa miesiące temu, wszystko było gitarka, wyniki się zgadzały, ludzie bez projektów spokojnie sobie grali w CSa, sielaneczka jak to w IT. Ale w ostatnich kilku tygodniach wszystko zaczyna się wywracać. Klienci nagle chcą obniżek stawek,
Jeszcze dwa miesiące temu, wszystko było gitarka, wyniki się zgadzały, ludzie bez projektów spokojnie sobie grali w CSa, sielaneczka jak to w IT. Ale w ostatnich kilku tygodniach wszystko zaczyna się wywracać. Klienci nagle chcą obniżek stawek,
hillow +131
hej @bashhenergy czemu usuwacie mój komentarz o tym, że macie w składzie coś o czym nie mogę znaleźć informacji? (Asynthema gracile)
I czemu się nie chcecie przyznać, że #!$%@? pomysł macie od nich? Na rynek niemiecki skład się różni.
https://de.wildkraut.com/
https://wykop.pl/wpis/73553407/hej-mirki-wrzucamy-szybkie-rozdajo-niedstepnego-ni/strona/2
#oszukujo #afera #rozdajo
I czemu się nie chcecie przyznać, że #!$%@? pomysł macie od nich? Na rynek niemiecki skład się różni.
https://de.wildkraut.com/
https://wykop.pl/wpis/73553407/hej-mirki-wrzucamy-szybkie-rozdajo-niedstepnego-ni/strona/2
#oszukujo #afera #rozdajo
Gracze giereczek #mmorpg przyzwyczajeni do wygody a tymbardziej gracze dzisiejszego wowa będą narzekać na:
- Nie wystarczającą ilość golda na skille, mounty, consumtable i inne rzeczy, grind non stop przez cały dzień tylko po to by mieć wystarczająco dużo golda, by móc go zainwestować w dungeony i raidy. Gold był super ważny nawet przy lvlowaniu postaci a jego źródła ograniczone nawet do klas postaci.
- Dzielenie dropu i tworzenie drużyny biorąc pod uwagę eq jakie używają, a i tak nie macie gwarancji na to że nie zrolują wam waszych itemów np taki nubski hunter, bo on przecież może wszystkiego używać. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
- Dojście na raid/dungeon, co może trwać nawet pół godziny, Ty możesz być na miejscu, ale ktoś i tak wam czas zajmie podróżą
- Tworzenie i szukanie grupy co może być tak samo długie jak ta podróż
- wolniejsza gra, wolniejszy system walki, lvlowanie klasy używając przez 2 miesiące dwóch tych samych skilli, lvlowanie warka czy palka to będzie mordownia
- padanie jak szmata przy lvlowaniu i wydawaniu sporej kasy na naprawy eq, wzięcie na klate 2 mobków było wyzwaniem samym w sobie, a tu jeszcze dojdzie wymuszone pvp i rogale z większym lvlem zabijające was na hita
- problemy z balansem postaci a nawet ras
- postacie magiczne zużywające mane jak głupie i non stop picie i jedzenie
- tanki mające problemy z utrzymaniem aggro, przez to dużo wolniejsze dungeony i raidy, już nie będzie pullowania ile fabryka dała, przy raidzie DPS będzie używał jednego skilla by czasami nie ukraść aggro tankowi i nie zabić w ten sposób drużyny
- brak transmogów
I wiele wiele więcej. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Nie ma najmniejszych szans na to, że classic nie spotka się z gigantycznym shit stormem ludzi, przyzwyczajonych do grania w dzisiejszego wowa i takie gry jak #guildwars2 czy #elderscrollsonline ja wam to mogę zagwarantować. xD
#worldofwarcraft #gry #heheszki
@Nedkely:
No chyba, że teraz graja DH :)
Dopiero BC pokazało, jak słaby i niedopracowany był WoW.
Teraz ludzie płaczą, że muszą poświęcić ~20 godzin na wbicie 1-120 lvl, to czekam na płacz jak będą farmić Silithus 56/58 do 60 bijąc jedne, a te same moby przez kilkadziesiąt godzin, bo nie ma wpadania między 20 mobków, skill i lecimy po następne, tylko powolne bicie po jednym mobku, regen many/hp
Wszyscy wiemy jak się historia FFXIV potoczyła, gra startowała drugi raz.
Pograli małolaty w 30 pierwszych leveli i myśleli, że to wow classic ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarz usunięty przez autora