Wpis z mikrobloga

  • 0
@wykopyrek używam duckduckgo. Nie sądzę żeby gugl czy duckduckgo dało odpowiedz na to pytanie : i30 szło na różne rynki i ten sam i30 w crdi we Francji może mieć DPF a na Rosję może nie mieć. Dlatego właśnie pytam bo może ktoś ma / miał i30 i np. wycinał lub czyścił
@snwptest: ztcw kaczor agreguje rezultaty z wyszukiwarek, jest jeszcze startpejdż, ostatecznie wiki.
A negatywny odruch mam zawsze jak ktoś sobie nawymyśla teorii, wprowadzi w swoje życie absurdalne ograniczenia, a potem zamiast z nimi żyć prosi innych o pomoc bo on przecież nie może, bo jego teorie mu nie pozwalają.
  • 0
@wykopyrek ostatecznie zostaje Vin i dochodzenie po nim. Interesuje mnie jeden konkretny egzemplarz jaki jest w rodzinie i jest właśnie z 2010r.1.6 crdi a przyjechał z Francji na lawecie, kupiony w PL.

Bez gugla da się żyć, ale są pewne utrudnienia. Nie uważam aby unikanie gugla było absurdalnym ograniczeniem. Tylko dlatego, że miliony (może miliard) osób używa gugla twierdzisz, że jest to absurdalne?
Tym tokiem myślenia, absurdalne jest, że nie palę, bo
  • 0
@wykopyrek słabe porównanie, młotek ani jego producent nie zbierają o mnie miliona informacji, kiedy i jak długo używam smartfona, nie profiluje mi reklam, nie śledzi mojej lokalizacji, nie czyta poczty.
Nie wiem czy czytałeś mój wpis wyżej ale w marcu 2019 wróciłem do stockowego androida i kontynuuję jego używanie ze świadomością możliwości zaglądania w dupę przez enesej.
Prywatność w sieci stała się mitem.
@snwptest: Musisz sprawdzić po numerze VIN. Wiele może zależeć od wersji, przy mocy 128km w kiach był montowany dpf. Na zachodzie były montowane dpf już w 2009, a w Polsce od 2010.
Tak po za tym to dpfu nie trzeba się być, tylko lać dobry olej z normą ACEA C2/C3 do konkretnego silnika i nawet w mieście te silniki zrobią po 250k-280k zanim będzie trzeba zająć się dpf.