•  

#nba
    Chciałbym zacząć oglądać mecze, ale jestem totalnie zielony w temqcie i nie wiem gdzie i jak zacząć, co ogarnąć żeby ogólnie ogarnąć temat? Jakieś rady?

•  

@Czarizard: na nba.com League Pass, canal plus ma większość play-offs i niektóre mecze z sezonu regularnego, na reddicie na nbastreams są darmowe streamy w wysokiej jakości

•  

@Czarizard: reddit- nba streams lub jesli masz mozliwosc to DAZN za 15€ masz abonament miesieczny lub NBA league Pass. To z tych mobilnych i internetowych rzeczy ktore moge Ci polecic.

+: no_one6
    •  

@Czarizard: fajną opcją żeby poczytać fajne artykuły w języku polskim żeby zaznajomić się z ligą jest szostygracz.pl, koszt abonamentu to 15 zł.

•  

@Czarizard: ja sie wciagnalem spowrotem po parunastu latach przerwy przez Podcast Specjalny. Fajnie komentuja biezace sytuacje w lidze. Dzieki nim znowu z zapartym tchem playoffy ogladam. Polecam bardzo!

•  

@Czarizard: Witam, zły dział! Ten temat był już poruszany na forum! Jako, że jesteś nowy to tym razem skończy się tylko na warnie ale w przyszłości UŻYJ OPCJI SZUKAJ. Pozdrawiam, moderator forum mojeenbiej.org