•  

    Mirki i Mirabelki, poszukuje aparatu fotograficznego dla dziecka i potrzebuje Waszej pomocy, bo nie znam sie na tym za bardzo. Przegladam co teraz mozna kupic i choc wybor nie jest maly, to trudno cos wybrac.
    Z tego co znalazlam to chyba najlepiej wypadaja nikony coolpixy (np. W100), znalazlam tez coolpixa s33 ale to juz chyba sprzedazowa przeszlosc i trudno go kupic. Sa tez jakies easypix aquapix - nie wiem, czy to cos warte? Zalezy mi zeby obudowa byla troche bardziej odporna na upadki, nie musi byc koniecznie wodoszczelny. Milo by bylo gdyby jednak byl jakis zoom optyczny, szczegolnie ze obserwujemy przyrode i mamy duzo okazji do zdjec w plenerze. No i dla malych raczek stabilizacja obrazu (to dopiero pieciolatek ale dosc ogarniety i dbajacy o swoje rzeczy).
    Niestety nie mam na to miliona cebulionow, ten w100 wydaje sie fajny ale troche jednak za drogi, a starsze modele ktore by sie w sam raz nadawaly sa niedostepne :( Moze ktorys z obecnych tu rodzicow cos poleci? :)
    Odpadaja tez te nowe polaroidy i instaxy bo pojdziemy z torbami za wklady :P

    #fotografia #dzieci #aparat #sprzetfoto #rodzice #pomocy