Wpis z mikrobloga

@Wraniak: Artefakty możesz sprzedawać, co prawda najlepiej za nie płaci Sacharow w Jantarze, ale w gruncie rzeczy forsy i tak będziesz miał jak lodu, gdy już uzbierasz jakiś sensowny ekwipunek, także jak ci ciążą, to możesz się ich pozbyć u dowolnego NPC. Trzymaj sobie te czyszczące z promieniowania i poprawiające wytrzymałość, te poprawiające nakładkę kuloodporną też mogą się przydać.

Graty możesz trzymać w zasadzie w dowolnej skrzynce, nie powinny zniknąć.

Szybkiej
@Wraniak Szybkiej podróży nie ma. W dalszych częściach jest między miejscami typu Bar i Sidorovich, ale w SoC chyba jeszcze nie.
W wyżej wspomnianych powinieneś mieć skrzynki do przechowywania rzeczy.
Większość artefaktów raczej sprzedawaj, ale niektóre zestawy warto zachować. Czemu zestawy a nie pojedyncze?
Bo każdy z nich daje Ci coś na plus i coś na minus (no dobra, te lepsze tylko na plus) i trzeba je wzajemnie balansować - jak ten
@Wraniak wszystko jest w porządku
Bloodsuckery raczej nie noszą amunicji czy granatów, które można by z nich zebrać ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ps. Mam nadzieję, że grasz na modzie graficznym Autumn Aurora 2.1? Ta gra ma już swoje lata i jej normalna grafika nie zestarzała się najlepiej
@Wraniak jest kilka użytecznych ale większość na sprzedaż, dobre są te na radiacje i na udźwig, resztę w sumie można dobrym kombinezonem nadrobic
@Wraniak: pamiętaj tylko że niektóre artefakty niosą razem z pozytywnymi negatywne efekty, tak tylko mówię żebyś się nie zdziwił jak założysz sobie P O T Ę Ż N Ą nakładkę kuloodporną i pasek życia zacznie ci #!$%@?ć w tempie shinkansena xD to jest jeden z podstawowych błędów kotów w zonie, mówię z doświadczenia ( ͡° ͜ʖ ͡°) czasem da się to zrobić tak że wszystko się elegancko
@Wraniak: Egzoszkielet i kombinezon turysty, przy czym tylko w tym drugim da się biec sprintem. Ale dzieli statystyki z kombinezonem stalkera, także na dłuższą metę lepiej jest po prostu zaakceptować, że w plecaku mieści ci się tylko 50 kilo.