•  

      @wladca_kurczakow: Może tym razem też liczą, że wydadzą niedokończony, ledwo działający szrot i żeby fani go naprawili.

    •  

      @ChochlikLucek: To nie bethesda xd jeżeli już to wydadzą szrot który będą naprawiać następne dwa lata ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      @aleroc: Nie wiem, co jest gorsze: brak mimiki, fatalny lypsync czy koszmarnie drewniana walka. Kurcze, no nie spodziewałem się aż takich zgrzytów. Za to dialogi chyba mogą być ciekawe, wygląda że można ugryźć rozmowę z kilku różnych stron. Design też niezły i hub sprawia wrażenie całkiem sporego.

    •  

      @aleroc: Ogólnie po tym co widziałem z jednej strony mi się podoba bo widać klimat bloodlinesa z drugiej strony za bardzo mi to go przypomina, liczyłem na usprawnienia choćby jeżdżące samochody i więcej ludzi na ulicach, póki co to wyglada jakby akcja miała miejsce w jakim mieście z max 30k mieszkańców, no i walka dość mało satysfakcjonujaca, wyglada bardziej jak remaster starego bloodlines niż nowa cześć

    •  

      koszmarnie drewniana walka

      @sejsmita: no, gosciu ktory kieruje postacia nie pomaga, zreszta mimo tego to nadal jakis upgrade w stosunki do walki z 1 czesci
      mnie martwi jedna rzecz w podejsciu do designu rozgrywki, kompas i markery :( pierwsza czesc byla staroszkolna pod tym wzgledem i mielismy normalnie dziennik gdzie sami musielismy znalezc co i jak, jak nie zaprojektuja gry w taki sposob zeby mozna bylo ja przejsc bez kompasu i markerow to bedzie dla mnie duza wada

      +: dracul
    •  

      @aleroc: Ogrywam właśnie dishonored i na tym tle walka w vtmb2 wygląda niemal turowo. Aczkolwiek masz rację, że może być w tym duża wina gracza. Pewnie gra na easy retard, AI postaci nie istnieje. Też chyba nie powinienem spodziewać się systemu walki a'la dishonored.

      Jedno co mi się podoba. Dzięki uprawnieniu połowa zbirów to baby, które można prać bejsbolem po pyskach. Coś czuję, że będą dobre mody xD

      +: dracul
    •  

      @aleroc: Śmierdzi konsolą, postoję.

    •  

      @CorTuum: jest tak samo merytoryczne jak twoj komentarz ale jakbys chcial rozwinac to z checia poslucham

    •  

      @aleroc: No tak, przecież konsolowe naleciałości są tak subtelne.
      Kompas, niezrozumiałe przejścia z FPP do TPP by pokazać asum animejszyn, chaotycznie wyglądająca walka (brak odpowiedniego ciężaru zadawanych ciosów - na cholerę to robić w FPP?), tam znów asum animejszyn TPP, jakbym znów widział tego gównianego nuDeusexa.

    •  

      @CorTuum: kompas ok, sam zwrocilem na to uwage wyzej
      ale te animacje podczas walki sa calkiem ok, to jakis kompromis z racji braku kamery tpp

    •  

      @aleroc:

      całkiem ok

      A potem dziw, że gry są bardziej gówniane.

    •  

      @CorTuum: ale o co ci chodzi typie xD to jest po prostu zwykle urozmaicenie potyczek i pewien rodzaj grafitykacji podczas starc, jak np. dekapitacja przeciwnikow

    •  

      @aleroc @CorTuum:

      No tak, przecież konsolowe naleciałości są tak subtelne.
      Kompas, niezrozumiałe przejścia z FPP do TPP by pokazać asum animejszyn, chaotycznie wyglądająca walka (brak odpowiedniego ciężaru zadawanych ciosów - na cholerę to robić w FPP?), tam znów asum animejszyn TPP

      Zgadzam się, te rzeczy niestety kłują w oczy.

      IMO jak na obecne standardy walka jest straszna, ogólnie gra sprawia wrażenie drewnianej, nie podoba mi się też, że typ skacze z budynków/mostów i przechodni w ogóle to nie rusza.

      Grafika ładna, dialogi wyglądają na całkiem ciekawe jak i sam hub.

    •  

      @aleroc: Iksde.

      Gratyfikacja wynikająca z naciśnięcia klawisza to gówno, nie gratyfikacja. To dosłownie 'press awesome button' dla konsolowych półgłówków, którzy chcą czuć się fajni bez konieczności zastosowania własnego sprytu i umiejętności nabytych przy czasie spędzonym z grą.
      Na obecną chwilę to tylko inna forma przerywnika przy bardzo kiepsko wyglądającej walce, będącej nie wiedzieć czemu w FPP i przechodzącej w niezręczne TPP.

    •  

      @CorTuum: masz jakis kompleks w stosunku do konsol czy co? to dziala w podobny sposob jak glory kille w nowym doomie, calkiem ok dodatek o ile bedzia tych animacji wiecej i beda odrobine mniej toporne
      musze przyznac ze model walki wrecz daleki jest do idealu, gdzie ja osobiscie za wzor przyjmuje walke wrecz z condemned, tam ciezar naszych ciosow byl bardzo dobrze przedstawiony lacznie z tym jakie spusztoszenie sialy nasze ciosy

      jak stworza dobre drzewka dialogowe i jednoczesnie scenarzysci odwala dobra robote to jestem w stanie przymknac oczy na inne aspekty