•  

    Co szanowny wykop myśli o samotnym podróżowaniu?

    Kumple w związkach, więc nie zawsze chcą/mogą, do tego w pracy ciężko się czasem zgrać z urlopami, itd. itp. jednym słowem dorosłość.

    Ja aktualnie baby nie mam, w pracy lajtowa sytuacja także mogę korzystać.

    Warto, nie warto? Fajnie, nie fajnie? Nigdy sam za granicą nie byłem, także byłoby to dla mnie coś nowego. Bać się specjalnie nie boję, po prostu nie wiem czy nie byłoby mi np. nudno z powodu niemożności odezwania się do jakieś znajomej twarzy.

    29 lat, typ.

    #podroze #turystyka #podrozujzwykopem #niebieskiepaski #rozowepaski

    Samotne podróżowanie?

    • 31 głosów (48.44%)
      Najlepiej, rób to
    • 26 głosów (40.63%)
      Spoko, ale ze znajomymi dużo lepiej
    • 7 głosów (10.94%)
      Meh, słabo
    •  

      @MarcinDerk: dla mnie słabe. Ale dla mnie. Jeżeli Ty się z tym dobrze czujesz, to rób. Ja wolę we dwoje.( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      @MarcinDerk: Jak leżakowanie w hotelu czy na plaży to nie. Jak trochę bardziej aktywny wypoczynek to jak najbardziej.

    •  

      @MarcinDerk: jedz na tajnalndie przepierdol parę dziewiczek i ponagrywaj to na pornhuba

    •  

      @MarcinDerk: PRZERABIAŁEM WIELOKROTNIE. PODRÓŻOWAŁEM Z AGENCJAMI TURYSTYCZNYMI ALE ZAWSZE NAJLEPIEJ BYŁO SAMEMU. OSTATNIO NAWET SIE NIE PRZYGOTOWAŁEM NIE MIAŁEM POJĘCIA O MIEJSCU GDZIE JADĘ, WZIĄŁEM TYLKO NAMIOT I NAJPOTRZEBNIEJSZE RZECZY ZABOOKOWAŁEM SAMOLOT WZIĄŁEM URLOP I 2 DNI PÓŹNIEJ BYŁEM GDZIEŚ W NIEZNANYM KRAJU A OD TUBYLCÓW DOWIEDZIAŁEM SIĘ GDZIE WARTO ZAJECHĆ I JAKIE NAJLEPSZE ŚRODKI TRANSPORTU MAJĄ. KURWA GENERALNIE SAMEMU NAJLEPIEJ BO SIE NIE MUSISZ LICZYĆ ZE ZDANIEM I MOŻLIWOŚCIAMI INNYCH. KIEDYŚ JAK WYJEŻDŻAŁEM ZE ZNAJOMYMI RODZINĄ TO ONI KURWA LENIE CHCIELI CAŁYMI DNIAMI NA PLAŻY ALBO PRZY HOTELU XDDDDDDDD BEEEEKA

    •  

      @MarcinDerk: a czy po Polsce zdarzyło Ci się samemu podróżować? Bo za granicą będzie podobnie, tylko język i waluta inne ( ͡° ͜ʖ ͡°) Tak naprawdę rzadko kiedy jest się całkowicie samemu w podróży - jeśli zatrzymujesz się np. w hostelach, to na bank poznasz jakichś backpackersów, z którymi można spędzić czas i nawet ogarnąć razem jakieś zwiedzanie.

    •  

      @MarcinDerk: w ostatnich 2 latach byłem w 10 miejscach sam i było git i raz z przyjaciółmi i w sierpniu następny, zależy jaką masz naturę jak samemu z sobą nie wytrzymujesz to będzie słabo, najlepiej zagadać z kimś też samemu podróżującym z hostelu (ja wybieram wieloosobowe) i może jakoś pójdzie. Nie ma co się oglądać na innych i co ludzie powiedzą że samemu się jeździ. No i najważniejsze jak jedziesz sam to robisz to co chcesz :)

    •  

      @MarcinDerk: zdecydowanie jechać, poznać możesz w hostelu, czy jakimś wydarzeniu, są grupy na fb gdzie lokalni chętnię wyskoczą na piwo czy małe oprowadzanie, sam osobiście zwiedziłem tak wiele miejsc, chociażby jedne z lepszych gdy petersburżanin od paru pokoleń oprowadzał śladami bohaterów z książek Dostojewskiego, mówiąc przy każdym miejscu swoje ciekawostki i historyjki, które niekoniecznie są znane w przewodnikach. tak inaczej i miło spędzony czas

    •  

      @MarcinDerk: Czasem podróżuję sama, czasem z kimś i obie opcje mają wady i zalety. Zależy, jaką masz osobowość, mnie ludzie często męczą i nawet, jeśli jadę gdzieś z kimś, kogo lubię, to po jakimś czasie mam go dosyć. Z drugiej strony słabo, jak nie ma z kim pogadać i podzielić się wrażeniami. W tym roku planuję jedną całkowicie samotną, tygodniową podróż, jestem ciekawa, jak będzie.

Gorące dyskusje ostatnie 12h