•  

Zdaje sobie sprawę, że na wykopku mogę nie uzyskać satysfakcjonującej odpowiedzi, jednak warto próbować – może wśród tych wszystkich programistów 15k i innych cudownych inżynierów, poprzez typów chwalących się klockami lego, znajdzie się osoba, która była w podobnej sytuacji lub wie jak mi doradzić. Próbować warto wszędzie, więc dlaczego nie tutaj? W każdym razie – o co się rozchodzi? Jestem studentem, 23 level here – studiuje dziennie, informatykę. Poziom moich studiów pozwala mi na pracę, pracę w zawodzie jakby ktoś pytał – co prawda nie jest to pełen etat, ale zawsze jakiś exp wpada. Zdaje sobie sprawę, że pewne sprawy w Polsce są, uhm… (nie chcę wchodzić za bardzo w politykę), ale zdaje sobie sprawę, że w przyszłości mogę mieć bardzo ciężko jeżeli sam nie zacznę odkładać; chcę mieć za co iść do lekarza, chcę mieć emeryturę, chciałbym jeździć co jakiś czas na fajne wakacje. Musze jakoś zainwestować – tylko nie wiem jak. Na obecną chwile mam około piętnastu tysięcy (dla niektórych mało, dla innych już jakaś spoko suma – nie jest to istotne). Nie mam pojęcia w co. Zaraz ktoś rzuci komentarzem, niczym na elektrodzie: „idź na forum popytaj”. No dobra, ale jakie? Są fora – zarabiam.com, make-cash.pl, forum.zarabianie24.net – wszystkie niby o zarabianiu, ale która z tych stron wygląda „legitnie”? Dla mnie każde z tych for wygląda słabawo – nie zagłębiałem się mocno w tematykę, ale no. Jeśli ktoś rzuca już tekst – idź na forum, to proszę napisz które. Dodatkowo, jeśli ktoś ma jakieś doświadczenia z lokatami bankowymi, kursami walut i potrafi wskazać gdzie konkretnie się o tym uczyć to będę wdzięczny. Chcę jakoś zacząć budować swój kapitał i nie mam za bardzo pojęcia jak (zaczynam od wykopu, bo a nóż widelec ktoś kiedyś był w podobnej sytuacji lub chcę pomóc). W zasadzie to na tyle. Pozdrowionka.

#pytanie #pytaniedoeksperta #zarabianie #kryptowaluty #bitcoin #bankowosc #waluty #gielda #akcje #niewiemjaktootagowac #banki #pieniadze #zarobek

•